Inlägg från: em77 |Visa alla inlägg
  • em77

~* Juni Bebisar 2013 *~

Hade oxå en Skip hop och var super nöjd med den. Får nog bli en ny sådan .

Trött, tröttare tröttast-sovit som en kratta i natt. Kommer bli en lååååång dag! Snart bio med tjejorna sen ska Ofelia,Ella å Tilda, tjejornas kompisar sova över..zzzz! Fullt ös medvetslös!! Ha en bra dag!!!!

• em77

Haha Zora.. Ja jösses, hade aldrig klarar av å hålla mig. Kastade mig på tfn:en till min bm för att be henne öppna kuvertet som hade kommit dit när vi fick svaret från fvp.

• em77

I Göteborg får man oxå betala för en bild. Står att man ska ha jämna pengar om man vill köpa.

• em77

Jag har oxå det så MissMe83.. Blir super nojjig. Men jag gjorde ju UL på fvp å allt såg bra ut och då hade jag haft det ett tag. Så vi får helt enkelt tro på växtvärk ))

• em77

Berättade för dom allra närmsta med en gång vi plussa och till kidsen berättade vi i v.13. Skulle först vänta men samtidigt kom vi fram till att om det skulle hända ngt med bebis då behöver dom få reda på varför mamma å pappa är ledsna samt att det kan hända tråkigheter man inte kan påverka.
    Har inte outat på fb än , det får bli en status när bebben e ute! Om allt går bra d v s.

Symtomen va ömma bröst å extrem trötthet toppat med lite illamående! Inget man kunde missa direkt . Med första kände jag ingenting, blev gravid med spiral så att vara gravid fanns inte i huvudet då. Men nu gick det inte att missa .

• em77

mysmamman2, måste du inte gå på massa Aurora samtal och sånt innan om dom ska bevilja snitt. Det måste man här i Gbg. Så ska på ett så får vi se vad som händer! Om dom lyckas övertala mig att föda vaginalt eller inte!!!

• em77

Jag har fött vaginalt med båda.. Första var helt grym men andra blev det komplikationer med och därför känner jag spontant aldrig mer, vill ha snitt!! Men jag e samtidigt medveten om att det finns risker med ett snitt och att vaginalt e det bästa!! Usch får fundera å rannsaka mig själv... Vet att man måste stå på sig och inte tveka en sekund om man vill ha igenom ett snitt!

Det e nog ingen fara Caroliin, bebisen ligger väldigt skyddad. Och att det det gör ont e nog att du spände dig vid fallet!

• em77

Förstår dig Louise1983, min syster har tre och hon får panik stundtals. Och så olika syn på uppfostran på det.. Ghaaa inte lätt!

• em77

Känner mig hel nöjd.. Har aldrig sålt vidare ngt vi har haft, har gett bort det eller slängt det på tippen. Har tänkt.. Vem vill ha våran gamle skit! Tji fick jag, har fått ihop 15000 på två helger..så nu jäklar!! Haha blir å lägga i ett kuvert å spara till baby tillbehör! Herregud va vi måste ha slängt massa "pengar"genom åren. Ångest!

• em77

Jösses, halka in på en maj tråd å vilket liv.. En som har fött tvillingar i v.22 och ingen tror på henne. Man kan ju undra vad det tjänar till att ljuga om en sådan sak.hmm. Och tänk om det skulle vara sant å folk ifrågasätter!!

Gonatt alla.. Sweet dreams!!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~