Inlägg från: em77 |Visa alla inlägg
  • em77

~* Juni Bebisar 2013 *~

Nisse88... Jag hade bruna flytningar under hela min första graviditet.. Från dag 1 till förlossningen. Så du kan nog vara lugn men är du nojjig,vilket man typ konstant är känns det som..., så ring å rådfråga!! Och avtar det inte be att få komma in å göra ett vul så du kan bli lugn igen.

Trevlig helg alla på tråden!!!

• em77

14 fulla veckor idag å går in i vecka 15.. Fick rul 17/1 känns sent när man ser era datum. Men har fostervatten provet 27dec...hua. Lite ångest för det där.

Jag känner oxå, speciellt på kvällen att det rör sig där inne.. Like it.. Längtar tills mina flickor får känna det från utsidan nu ))

Ha en bra dag!!!

• em77

Monkis, samma som dig. 5-6 kilo. Inte klokt.. Tycker jag har varit rätt duktig med kosten oxå. Gick upp 26 kilo med min första och 15kilo med min andra, hade dock mycket vatten men första så jag gick ner dom kilona på nolltid.. Men vad jag har fått kämpa för att gå ner efter 2:an.. Jösses!!Hoppas det inte blir lika tufft denna ggn men det lär det ju bli. Och just nu känns det inte som det stannar på 15... Inte i denna takten. Haha

• em77

Är det många på tråden som vill ta reda på könet på bebben? Har inte kollat med mina två tidigare små troll men nu e jag allt nyfiken å vet inte om jag kan hålla mig. Den praktiska ådran i mig vill oxå veta.. Så vi får se ).

• em77

Ska på samtal i jan ang. Snitt eller föda vaginalt..har fött båda mina tjejor vaginalt men hade en väldigt tuff å omtumlad andra förlossning så snitt å har jag propsat på innan.. Men jag vet inte nu. Vet ju att det bästa är vaginalt men jag vet inte om jag fixar det.. Rädd att det ska bli som sist. Någon som har erfarenhet av snitt???

• em77

Zora- Jag hade nog inte ringt han å berättat för det kan bli ett känslosamt samtal där i mot hade jag nog skickat ett medd. Och skrivit som det är.. Typ: Hoppas allt e bra med dig. Vill att du ska höra det från mig och inte på omvägar men jag ska bl mamma....mm.,,.då har han fått veta det från dig och kan smälta det i lugn å ro.. !! Finns ju inga facit alla e ju så olika.. Men så hade jag nog gjort!

• em77

Jag kollade inte med mina två flickor.. Trots att jag var så nyfiken så jag kunde spricka. Det är något visst att föda ut den lille bebben å fråga.. Vad blev det, och sedan ringa runt å berätta till alla nyfikna i ens närhet.?! Men denna gången kan jag inte hålla mig.. Haha. Får testa det motsatta.Men vi ska försöka hålla oss ifrån att berätta för barnen å alla andra. Får se hur det går, när vissa kompisar är nyfiknare än vad jag är..!! Tur att alla är olika... ) trevlig kväll!!!

• em77

Jag fick veta min tid när jag var på första besöket.. Hon gick in på datorn och så fick jag välja vilken tid som passade bäst å så kom det en bekräftelse från sjukhuset sen. Super smidigt!!! Hoppas ni får tider snart ni som inte har fått!!!

Gud va jag inte e sugen på varm mat.. Jag mår inte illa men jag tycker bara det här med mat nu är såååå tråkigt!! Tvingar i mig. Kall mat går bättre.. Har fått dille på Corn Flakes å mjölk..Haha. Har inte ätit det på 20 år!! Har oxå sug efter apelsin mer på flaska. Super skumt. Har ni andra nga laster eller konstiga idéer för erð?????!

• em77
    Baby Lei skrev 2012-12-18 11:08:04 följande:

Mia smaklökar har börjat återhämta sig nu, men för några veckor sen så var det cornflakes med mjölk och sylt för hela slanten. Och apelsin mer okså faktiskt :) Hahahaha!
    Det var som att jag ville äta "barnmat" pannkakor, makaroner, sånt som jag inte har ätit sen jag gick i skolan.
    Konstigt!  

Haha samma här..igår blev det pannkakor för att jag var sugen inte för barnens skull som det brukar varas.Hoppas mina smaklökar  oxå börjar återhämta sig snart ...!!!
  • em77

Har inte vågat shoppa ngt än heller.. Får vänta till efter RUL. Har inget kvar efter tjejorna. ( endast kläder) Har skänkt allt till behövande genom åren.T o m min Urban jungle som jag älskade. Undra vad man ska välja för vagn denna gången.. Har ju lyxen att få välja en som mamma å pappa har lovat betala. Så tacksam. Någon som har ngt tips på bra vagn.. Har ju kommit så många nya på marknaden. Var ju som sagt ett antal år sedan man köpte sist ))

Ha en bra dag!!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~