Inlägg från: em77 |Visa alla inlägg
  • em77

~* Juni Bebisar 2013 *~

Phuu.. Har precis byggt ihop ett playmobil hotell, tog flera timmar!! Fy bubblan .nu soffläge framför Frölunda-Rögle!!

Om man inte känner ngt fladder.. Lägg er ner å drick iskallt vatten..!! Brukar funka för mig när man e nojjig å inte känt ngt på ett tag!! Då flyttar sig ofta bebben å det känns som en liten puff.

Heja Frölunda ))). Trevlig kväll alla!!!

• em77

Man kan äta gorgonzolasås om den upphettas ordentligt, då dör listeria bakterierna..!! Den infon fick jag av min bm.!! Men som sagt, inget facit men jag har läst det oxå.. Men viktigt att se till att den kommer över en viss temperatur å inte bara tro att det e "grönt" för att den e smält!

• em77

Sitter i väntrummet på östra.. Med rå ångest! Snart dax för fvp.. Nervös så jag mår illa..hua!!!

• em77

Både och AlexandraViberg..!! Men nu e del ett gjord å det var inget farligt ). Super trevlig å skämtsam doktor gjorde att jag slappnade av. Det bästa var att allt såg bra ut på ultraljudet å att hjärtat pickade på. Så om en vecka får vi svar om kön samt ev. Avvikelse om det e ngt som inte ser bra ut.

Nu e det vilo läge som gäller )!!!

• em77

Jag har heller ingen erfarenhet av bärsjalar.. Ser väldigt smidigt å bekvämt ut men är det inte krångligt å knyta å få till det?

Har vilat hela em å har liggsår känns det som.. Attans va ont i ryggen man får av att ligga raklång på soffan en halv dag. Trökigt e de med!!!

Min 5-åring kom precis in med en docka i famnen.. Jag skulle agera mormor å passa denna lilla Alice när hon skulle åka till Liseberg med henne två andra barn. När hon e på väg ut genom dörren vänder hon sig om å jag ser att hon har stoppat upp sin mage.. Du ska bli mormor igen, ett femte barnbarn.. Bara så du vet ). Haha. Sötnöt!! Fem barn blir det inte här..vi nöjer oss med 3!!

• em77

Jag gjorde testet kl.14 å sen vilat hela dagen. Läkaren rekommenderade mig att vila idag å även ha en lugn dag imorgon utan tunga lyft å större ansträngningar. Lycka till på ons solrosen82!! Riktigt kul med ultraljudet som utförs noggrant och sticket gjorde inte ont bara som ett vanligt blodprov.

• em77

Det där med bärsjal får jag investera i hör jag. .

Kickilina, jag gjorde det dels pga av åldern blir 36 i mars men oxå för att min mans kusin samt nga nära vänner har fått barn med Ds och dom e svårt hjärtsjuka båda två.. Känner att dom två barnen jag har skulle bli väldigt lidande. Vet dock att det kan hända saker ändå vid förlossning å längst vägen men det kändes rätt att göra testet. Trots rå ångest! . Gjorde kub/nup med barn nr.2 (07) och fick väldigt höga siffror så jag var i val å kval om jag skulle nöja mig med det men så blev det knas med en vän som gjorde det å då bestämde jag mig!! Jösses vilket utlägg det blev.. Haha.

Märks att man e ny på familjeliv.. Nu märkte jag att det fanns en bildtråd samt en bf lista.. Haha. Kan man ladda in en bild från tfn:en eller måste man gå via datorn?? Vilka fina magar alla har )). Känner igen dig Kickelina.. Var det Gbg du bodde??

• em77

Västkusten rockar.. Har varit i Hunnebo hela julen å vi brukar tillbringa sommaren där oxå!! Mysigt!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~