Inlägg från: em77 |Visa alla inlägg
  • em77

~* Juni Bebisar 2013 *~

). Bor i Kungälv och är från Bollebygd från början. Vad kan det då va ifrånð???. Du kanske har en look alike annars hmm. Hur gammal e du Kickelina?
  • em77

Har inte köpt ett enda mamma plagg till ngn av dom två tidigare graviditeterna. Även om jag har haft vikt uppgång på 25 kilo. Har oxå spm dig Alexandra kört på bra modeller på tishor å tunikor samt långa linnen under å snodd i jeans linningen. Just nu passar dr.denim bra då dom e mega strechiga.

• em77

F-n vet inte om det har med åldern å göra eller om det helt enkelt finns mer tid nu när kidsen e äldre att vara nojjig. Tycker jag analyserar allt å stressar upp mig för ingenting typ. Så irriterande. Försöker intala mig själv att släppa det å fokusera på annat kan ju inte påverka ngt ändå.. Ghaa!! Någon annan som är nojjig eller e det bara jag????

• em77

Hur länge har du jobbat på förlossningen på mölndal? Du kanske har förlöst mig.. Haha. Har fött båda mina tjejor där ). Eller så kanske man har stött på varandra vid ngt annan tillfälle. Världen e bra liten ibland,.eller så har du som sagt en look alike out there.

Trevlig kväll alla )).

• em77

Attans Kickelina.. Mina tjejor e födda 04 å 07. )..då var det inte där!!

• em77

Har inget kvar sen innan.. Blir till å köpa nytt sen ligger nga vänner efter oss så vi lär få en del. Vågar inte handla ngt förrän efter RUL.

Jag har haft Urban jungle med båda å har varit super nöjd. Det jag inte har varit nöjd med dock är att man inte kan ha bebben mot sig när det e dax att plocka bort liggdelen. Ngn som har ngn erfarenhet av Joolz eller buggabo???

• em77

Jag kommer inte kunna hålla mig heller . Jag har sambon har dock tänkt försöka hålla tätt för barnen å alla andra ). Kuvertet kommer om en vecka.. Å då vet vi ).. Spännande!!!!

• em77

Men fy, AlexandraViberg,förstår om ni är förbannade!! Stå på er om att inte betala hyra för parkeringsplatsen. ( försök å deala till er mer än en månad)Tröttsamt värre, å som du säger, ibland kan man väl pressa ut sig själv men att få ut en bilbarnstol sen e ju inte ens möjligt om det e så good luck!!

• em77

Hade rund mage med nr 1 och spetsig med nr 2. Allt var annorlunda, hjärtljud, hur jag mådde mm men det blev två tjejor. En lugn å en mega busig.. ).

• em77

En fråga.. Vet att ni skrev om en web-shop med fina å prisvärda kläder till barn, vad hette den nu igen???

Har själv haft en barnklädes butik i 7 år så nu e det första ggn jag ska ut på marknaden å handla till tjejorna inför våren och till "bebben oxå förhoppningsvis om allt går vägen ". Så sitter å kollar in lite olika sidor å hittar inte den ni nämde.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~