Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

ok. min farmor heter alice :)

just nu är jag sååå sugen på allt möjligt.
    i morse blev jag sugen på en skagen toast me skagen röra och kallrökt lax
    å sen blev ja sugen på hårt bröd.
    å nu är jag sugen på julkorv haha...

middagen idag blir fläskkorv mos å senap... åååå ja är hungrig :P
    sambon å dottern ska få åka  å handla snart :) 

• Madelen21

min syster (13 år) ska bo här i 2 v i november när vår mamma och hennes mamma ska till västindien...
    mamma kom då mä förslaget att vi ska få äta lamm i 2 v... fy fasen... jag avskyr lammkött...

å d vet hon så de va väl därför hon sa så :)
    nää du d blir massa gott dom 2 veckorna hoppas jag :)

finns en maträtt jag är extra sugen på å det är heta räkor..

innehållet i den är: hela tomater på burk, paprika, curry vitlök grädde å såklart räkor :) man kokar ihop allt å lägger i räkorna sist av allt.. servera med ris... ååå såå gott :)

ska lyxa till d nån dag denna vecka med denna maträtt (dock är d bara ja som gillar de)
    jaaa ååå jansson frestelse ååå va gott.....

får man äta ansjovis som gravid?  

• Madelen21

karinf kul att du gillar agnes :) min dotter heter så :) hon hoppas att bäbis i magen är en lillasyster :) jag vill också gärna få en till flicka :) fast d spelar ingen roll.. finns mkt mer fina kläder åt flickor :)

vi ska kolla på ul iaf :) tycker veckorna kan gå lite fortare nu... v 8 på tisdag :)

med nr 2 kände ja första rörelserna v 15 :) 

• Madelen21

för mig hjälper att äta lite och ofta å bara sånt som jag tycker om å är gott...

ska iväg å vecko handla på willys i em.

här har kommit 20 cm snö :) inte kul för plogbilen har int kommit ut än. 

• Madelen21

här är en som mår sååå illa!!!
    har varit på willys å storhandlat å så ätit på max å nu mår ja fruktansvärt illa :/

ska försöka få på mina barn pyamas nu å äta lite yoghurt å hoppas d lättar.. köpte även satsumas för ja var så sugen, få se om man kan få i sig en sån... sen ska jag se ensam mamma kl 20..

hoppas barna kan sova liiite längre än 20 över 6 i morgon bitti.

behöver sova känner jag. 

• Madelen21

gomorron tjejjer
    hoppas allla må bra.. jag mår inte bra :/ mår fruktansvärt illa
    vet inte va ja ska ta mig till.. har så förbannat mkt å göra hemma men orkar ingenting...
    sambon får fasen hjälpa mig när han kommer hem på em.

å samtidigt som ja är illamående är ja hungrig :/

måste försöka äta nåt- 

• Madelen21

jag ska ringa min bm idag om mitt illamående å fråga om ja inte kan få inskrivning tidigare. fick d i v 9 sist å nu ända i dec... känns låååååångt... lär ligga på telefon snart öppna telefontiden 9.30

• Madelen21

ringde bm som har telefontid 30 min upptaget hela tiden... å lämna meddelande på telesvar få se om hon ringe upp.. just nu mår jag bättre...

ska jobba i helgen lördag å sönda kväll... men d blir inget om jag mår såhär...
    ska vänta till torsdag å ringa då å säga att jag är sjuk å int kan jobba.. är tim vik på ett äldreboende...

• Madelen21

då har bm ringt å pratat.
    hon fråga hur jag mådde å ja sa hur d var å hon fråga hur ja gjorde då..
    ja sa att äta lite å ofta.... vila mellan varven. ja allt d är... sen sa hon att d fanns lergigan å köpa receptfritt..
    vill helst undvika tabletter..

har ont i huvve å försökte ta panodil för ett tag sen, d gick int... fick kväljingar direkt..

ringde mitt jobb för ja tänkte berätta för chefen nu, då har hon semestr till måndag..
    jaja bara å vänta... har baka saffrans kaka mä kidsen nu.

nu ska dom se på film å jag ska plocka me allt möjligt. 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~