Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

blåbärssaft:

jag har åkt på vinterkräksjukan bägge mina graviditeter å de har varit i början... så d har inte varit roligt...
    nu är jag i v 7 på tis å mår illa mest på morgonen å lite under dagen...
    minns inte i vilken v jag börja må illa sist.. men d va nog ungefär samma...

däremot bägge mina graviditeter har jag haft jobbigt med blodtrycksfall så jag nästan svimmat, bägge gånger på jobbet... hemskt!!

• Madelen21

kub vad  är det???

jag ska inte göra det iaf... jag gör bara vanligt rutin ul å d blir nog i januari 

• Madelen21

alla verkar få inskrivning så tidigt...

jag fick vänta ända till 4 december :/

har nyss vaknat å ska på utv samtal på dagis kl 9 med dottern mår just nu tjyvens..... vet inte om jag ska spy:(
    idag kommer jag å berätta för fröken på dagis iaf... känns som att d är bra å göra så dom vet varför man mår illa så dom inte tror ja tar dit mitt barn å själv ligger hemma i magsjuka.... för d skulle jag aldrig göra.

• Madelen21

1000: ja jag hade förra v...

nu är de illamående :( ska promenera 2 km med min älsta till dagis om en tim.

ska på utv samtal å idag känner jag att nu berättar jag för fröken... 

• Madelen21

jag tänker inte berätta nåt på jobbet förens v 12 eller senare beroende på...
    jag är bara timvikarie och är hemma med min son nu så...

• Madelen21

träz

jag har haft huvudvärk dom senaste dagarna varenda morron när ja vaknat plus illamående.. jippii!!! :/ 

• Madelen21

alltså hur kan en del få inskrivningstid så tidigt??

jag har ingen tid fören i dec...

• Madelen21

jag struntar i det samtalet det är hälso samtal å min bm sa att vi kund ta d via telefon.. men ja har gjort d samtalet 2 ggr redan så jag kan redan allt om kosten....

• Madelen21

jag ringde 2 dar efter ja plussa å sa som d va :)
    å fick tid 4 dec :/

pellefanten: bor din makes morfar i gagnef eller vadå?  

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~