Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

novasmamma02

jag köpte på hm mamma byxor för 199 som va bra..
    men jag har börjat köpa på tradera nu för d känns ju inte så kul å lägga ut massa dyra pengar på mammakläder som man bara har i en period när man är gravid :) ja köpte en mamma jeans kjol för 7 kr på tradera :) från lindex som va snygg.. 55 kr me frakt :) d va inte dumt va? :)

• Madelen21

novasmamma02

nää lindex å hm har slutat med mamma kläder..
    bonprix har mkt fint också.. men annars hm... tradera å blocket är kanon :)
    jag shoppar en hel del på tradera :)

ush känner mig hängig idag, trött fryser å snorig.. usha mig... ska försöka fixa å dona så d är fint nu när dt är fredag å helg, 

• Madelen21

asivol

ok, nu har huvudvärken släppt lite.. åt lite lunch å har försökt ha i mig vätska så d känns bättre...

attans på min ica butik hade dom ingen julmust :( men dom hade saffrans kaka :)
    hörde iaf att willys har julmust :) 

• Madelen21

jag tog ett till test idag bara för att... men nu blire inge  mer :) super duper starkt..

jag har börjat må illa nu....mår illa av bara tanken på mat.. höll på spy när ja skull borsta tänderna...

sen ska ja iväg å storhandla om 1 timme typ :P kul :) 

• Madelen21

mammapraktikan är en bra bok. jag har den där kan man läsa om graviditeten vecka för vecka :)

• Madelen21

gomorron tjejjer

här är en till som vaknar tidigt, men dock inte så tidigt som en del säger :)
    jag brukar vakna 5-5.30 å sen så kan int ja sova nå mera...
    idag så har ja nyss vaknat... gick å la mig 19.15 igår kväll helt utslagen...
    vakna nu upp av illamående :/  usha mig... å i morron ska ja till kyrkan med barna, min älsta ska få barnens bibel... gruvar mig, jag går inte dit om jag mår dåligt....

mailade just en person å sa att jag kommer inte på den gudtjänsten för att jag mår dåligt...
    känns som en plåga att sitta i kyrkan å må pest....

idag blir det nog inte så många knop... kanske gå ut på gården å kratta lite löv senare 

• Madelen21

karinf

löprunda kl 6....

d skulle aldrig falla mig in :)
    sambon jobbar helgen å jobbar 6-18 idag, han är på clas ohlsson lagret å dom håller på å bygger om elle va d va.. så jag å barna är ensam så får se va vi ska hitta på.. .tror vi ska ut å få frisk luft sen... kratta löv å höst städa på gården lite.... få se hur mkt jag orkar med... nu först å främst så ska jag klä barnen å försöka äta lite frukost :) 

• Madelen21

haha ok :)
    jag går fram å tillbaka till dagis 3 dagar i v med min älsta å det är 2 km dit å 2 hem så 8 km tre dagar i v... d blir 2,4 mil :)

nää nu dags för frukost å sen göra nån nytta :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~