~* Juni Bebisar 2013 *~
hoppar in här jag med
plussade igår. har 2 barn födda 07 å 10. flicka och pojke.
denna bäbis är beräknad 17/6
hoppar in här jag med
plussade igår. har 2 barn födda 07 å 10. flicka och pojke.
denna bäbis är beräknad 17/6
vigillarmtb: ja kul me så många som ska få smått i samma månad :)
sheila82 välkommen hit :)
jag har 2 barn och jag kan säga så här: mina förlossningar var helt olika.
första gången tog det 14,5 tim å stor bristning, sfinkterruptur.
andra gången tog d 6 tim å inte en bristning :)
jag var såklart jätterädd när ja vänta mitt andra barn att förlossningen skulle bli lika som första gången men d blev den ju inte :)
sheila82
ja jag sprack hela vägen ända bak när ja fick min första.
några frågar angående mvc, jag plussa igår å har inte kunna ringa än då d är helg. funderar när ja ska göra d.. i morgon eller vänta. jag känner mig också trött. peppar peppar så sover båda mina barn nu å klockan är inte sju än... det händer typ aldrig :) häromdan så satt ja å kolla på hm å skulle beställa nå snygga byxor... gjorde de å nu har ja fått plus :P så undra hur länge ja kan ha dom.. faktiskt beställde ja mammabyxor idag :) har lite ont om såna :)
vagn har jag redan. har en brio happy 2008/2009, jag har haft massa olika vagnar, är en sån som älskar vagnar. från början hade jag teutonia spirit s3 som vi köpte ny då vi vänta dottern. sen när ja fick sonen så köpte ja en begagnad emmaljunga edge duo combi å så har ja haft 2 scooter å nu har ja en brio happy . å så har jag en gammal emmaljunga syskonvagn från typ 2001 :P men den fyller funktionen... kanske blir nåt nyare sen.. vi får se :)
d är väl typ inget ja behöver köpa tror jag, har ju både kläder å allt.. fast d e klart nåt nytt blir d väl.
kommer ni å kolla könet? vi gjorde det på andra barnet. är bra sugen på att veta denna gång också. lite lättare då å planera vad man ska tvätta upp för kläder mm :)
vår son kommer å fylla 3 när nr 3 kommer å jag kommer ha syskonvagn till dom. hade det när vi fick 2an också.
ståbräda finns också :)
valborgs: ja håller me man kan inte missa solsidan :) sambon tycker inte om programmet alls :) sitter här å frossar i mig massa chips å skriver i alla trådar här haha :)
wassan du går väl in på din sida å sen redigera profil eller så?
ja fryser d gör jag å...
wassan: gå in på din sida å sen redigera presentation å så finns d en ruta där man kan sätta in bild.. testa det
sheila ja var också på sånt samtal när ja skulle få andra barnet, men d va värdelöst d gav mig ingenting.
min bm va d bästa stödet tycker jag.
mysmamman2: yes nu blir d solsidan:)