Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

nu struntar jag i det här å går å lägger mig, är så trött så jag sitter å gäspar :) intar sängen med mina barn som är vakna än. vi var å hälsade på min bror idag som flyttat å såklart somna barna i bilen på väg hem... så inte är dom trötta :( men tur vi har en mys pys film å titta på en stund. 

• Madelen21

gomorron flickor
    ush idag är de ruggigt å kallt... minus grader här jag bor.. inget illamående än så länge idag... har kunnat äta en hel macka helt otroligt utan att få kväljningar...

idag ska jag och barnen på öppna förskolan lite på fm.. sen ska vi hem å grejja... 

• Madelen21

träz

har ni kallt där du bor också?
    ja hade också haft mysdag inne... men barna vill på öppna förskolan så vi tar oss dit på fm.. de e mellan 9-11.30
    kul å träffa lite andra folk :) 

• Madelen21

halloj tjejjer
    v 7 idag, har känt mig lite illamående men kunnat äta både frukost fika å lunch utan problem iaf...

nu ska jag städa å sen baka cup cake :) 

• Madelen21

mysmamman2

jaaa jag får utbrott för ingenting typ :) haha
    det är gravid hormonerna :)

• Madelen21

nyss kommit hem efter att ha hämtat dottern på dagis...

blev så arg när jag var där... var in i ett förråd å hämta dottern som var trotsig å inte ville hem.. rätt som d var så kände jag hur en stor hög med sand landade i mitt hår!!!

ser en pojke utanför å frågar om han som kasta sand.... sen så gick jag ut å såg en annan pojk som såg skyldig ut och då sa jag till att sådär gör man inte.... å sen sa jag åt fröknarna så dom sa till honom... 

morr... 

• Madelen21

verka som min dotter har fått vattkoppor:( 
    hon har ca 12 utslag på kroppen som kliar. 

• Madelen21

nää nu ska jag kika på bonde söker fru å sen är d godnatt å så får vi se hur det ser ut för min dotter i morron... om d är flera utslag... isf är de nog vattkoppor å vi får isolera oss..

• Madelen21

alexandraviberg: jag hade mkt problem me blodsockerfall när ja vänta nr 1 och 2. höll på svimma av på jobbet flera ggr... hemskt.. i denna graviditet har ja inte känt nåt än...

i morron kommer barnens farmor hit å vi har inte berättat för henne än, vet inte om vi ska berätta i morgon ellr vänta några v till?

vi får se. 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~