Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

min svärmor kommer hit i morron å hälsar på å vi har inte berättat än... men känns som att vi kommer å göra det i morgon. är ju iaf i v 7 nu(8 på tisdag) har mått så illa av å till idag så hon kanske funderar ifall jag blir kräksjuk :)

• Madelen21

jag har börjat använda mammakläder redan... blir illamående av nåt som sitter åt på magen.

• Madelen21

ush å fy så illa jag mår... jag får så mkt kväljningar av lukter å spyr.. blää...

• Madelen21

baby lei

nää alltså d kommer å går... har inte spytt men får kväljningar.. så kan jag känna sug efter nån mat å så lagar jag den å vipps är det suget borta :/ men ja hade så mä båda mina kids :)
    nu ska jag göra pomfritt å kyckling...  ( är lat å köpte färdig grillad kyckling på ica :) )
    har varit ute några timmar å grejjat...

bakade en rulltårta å gjorde bakelser...
    svärmor är här men vi har inte sagt nåt till henne än... känns som att vi kan vänta, fast samtidigt så vill jag säga.. äää vi får se hur d känns :) 

• Madelen21

såg nån fråga om mammakläder...

jag har storlek 38/40 (medium) å jag köper medium på mamma kläder.. har klarat mig på det mina tidigare graviditeter... vore jag en 36a så skulle jag inte köpa 36 på mamma kläder.... tror snarare på 38/40 isf. 

• Madelen21

åå ja längtar tills d blir ul :) för mig blir d i januari nån gång vill att tiden dit ska ticka på liiite fortare :)
    jag sitter å kollar på tradera å kan såklart inte låta bli å titta på bäbis kläder :)
    jag köpte tre mammaplagg för 100 kr begagnat :) kanon, inte på tradera men iaf :)

• Madelen21

hej flickor
    jag har nyss vaknat men sonen har varit vaken tidigt, tur man har tv i sovrummet å film så man kan slumra lite längre å han är nöjd ¨se film en stund.

jag mår illa av och till urk... hela dagen igår nästintill men inte så jag spytt utan jag får kväljningar. men det är nog så jobbigt :/

• Madelen21

är det någon som vet om man kan äta kallrökt lax när man är gravid?
    fick reklam idag å blev genast sugen på det...

nu pratar någon här om knäckebröd... å nu blev ja sugen på det...

hårdmacka me falukorv å senap!! åååå :) måste nog handla lit...

eller en toast me skagen röra å kallrökt lax åååå :)

min frukost blev ägg å sen efterrätt: choklad :P haha 

• Madelen21

namn ja...

när  vi vänta dottern hade vi dessa namn i åtanke: alice, alicia, agnes

å när  vi vänta nr 2 son så var dom: melvin,theo, edvin

nu vet jag inte... saga tycker jag är fint...

känns svårt å sitta å fundera på namn när man inte vet va d blir än...

men jag vill kolla kön på ul sen :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~