Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

mysmamman2

då är vi precis lika.. .jag mår också sådär halv illa hela tiden å super trött å känner av lågt blodtryck som gör mig alles darrig i kroppen :/

min mamma skulle åka å hämta dottern på dagis.. skönt så slipper jag 2 km promenad idag..

• Madelen21

sandraa l:

okej, ja vi håller också på renoverar... vår granne har jobbat inom måleri och tapetserings branchen så vi har anlitat honom... just nu har vi gjort om en hall på övervåningen.. målat vitt å så ska det upp en fondvägg å så ska vi in me nytt golv (klickgolv)

min mamma skulle hämta dottern idag.. .skönt för jag orkar intee gå ut å gå 2 km till dagis.. tur man har mamma nära :)

• Madelen21

sandraa l

var bor du? här är det ingen snö... ja bor i dalarna men första snön har kommit å gått..

lär nog bli mer snart.. är så kallt så d känns att d är snö i luften... 

• Madelen21

här är en som är på så dåligt humör...

dom ringde nyss från jobbet å undra om ja kunde komma å sitta vak ikväll.....

d va min chefs assistent som ringde å jag sa nej, å så sa jag att ja jag vet inte om du hört d men ja är gravid å mår skit just nu... då skratta hon som bara fan :/

alltså fy fan ja kände att ja blev förbannad men sa inget... har en klump i halsen hela tiden :/

hon skratta från att jag sa sanningen tills ja la på... jävla människa säger jag!! 

• Madelen21

jaa¨

d undrar jag också.. .hon sa ju grattis å så men sen skratta hon bara när ja sa att ja mår inte alls bra utan jag mår så illa mm...

ja fy fan d finns knepiga människor... hon fråga ju om ja va i dom värsta v å ja sa att ja jag är innan v 12 ...

morrr... fick lov å skriva av mig... 

• Madelen21

nej ja vet men själva grejjen å skratta när man säger att man är gravid å mår fruktansvärt illa....

jag får väldigt ofta kväljningar å har en stor klump i halsen.... är sjukt trött å vill bara göra ingenting fast ja har hunda miljoner saker å göra hemma... tvätta städa diska laga mat mm...men tur vi är 2 om saken. 

• Madelen21

natan: ja glass hjälper mig också...

jag har super svårt för mat... är inte sugen på nåt spec... får plötsliga sug efter vissa maträtter ibland... just nu ingeenting... ska strax äta ost schnitzel pomfritt bea sås å vitlökssmör...

lite gott är d iaf...

annars är jag sjukt trött... nej inte OK å skratta åt nån som mår som jag... 

• Madelen21

jag äter inte isglass men glass i allmänhet funkar bra.... ska kanske testa isglass :)

kan ju kanske testa å göra egen glass.. .går ju å göra av saft :) 

• Madelen21

natan: maträtter från barndommen?

vad är det för maträtter??

jag ska ha min syster inneboende här i 2 v när mamma och hennes man åker till västindien i 2 v...

så häromdagen satt ja å försökte komma på olika maträtter... inte lätt när man inte mår så bra..

jag har beställt 8 st kladdkaka cupcake m jordgubbfrosting till på lördag av en kompis som har startat eget.. dom bakar tårta och även cupcake...

d är ju fars dag på söndag :) 

• Madelen21

alexandraviberg: ja absolut tycker jag du ska fira honom :)

köpa en blomma elle nåt å så kanske nåt gott å äta :)

vi ska till svärfar på söndag å får väl fika där...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~