Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

solrosen82: jag har oxå stoppat ner amningsnapp :)In case of liksom :)

• Madelen21

tror minsann slemproppen är på gång å släppa här... har haft brunröda flytningar me slem igår och idag.. inga mängder å jag har inte ont... skönt att de händer nåt.

• Madelen21

jaa fast ändå är jag osäker :/ för va hos bm igår å hon undersökte... men nää ja tror på slempropp å hoppas de e de.

• Madelen21

solrosen82: ja ja hoppas det.. eftersom de kommit både igår och idag... fast inga stora mängder men de har ju kommit ut nåt :) sen när det är brunrött oxå.. spännande detta... :)

• Madelen21

Idag är en jobbig dag, min älsta är extrem jobbig och dryg, hällt ut en halv flaska solkräm å vräkt på sig.... de resultera i en väldigt arg mamma...Mitt humör är verkligen på noll nu... Jag kan inte vara ute med mina barn för min älsta  visar ingen respekt alls mot mig... å då får hon lillebror att vara likadan.. tycker det är jävligt jobbigt nu... å sambon han ska iväg på kickoff me jobbet efter jobbet å kommer inte hem förens ikväll.... kul fredag...INTE! :(

• Madelen21

lovea01 jag har 19 dagar kvar.... så ja hoppas min kommer inom kort 
    min bm sa så hon oxå, att barnen testar en.. å de märker jag speciellt med min älsta... hon blir 6 år i sommar... 6 års trots... blä.... :( 

• Madelen21

cindy03: ohhh va spännande... :) Men när slemmisen börjar släppa så är de väl ett tecken iaf :)

• Madelen21

maravillhosa: Hur mår du?? Jag mår ganska bra, fast trött emellan varven.. Idag har ja börjat känna ilningar neråt och tryck och sådär ont bak i ryggen... men inget mer än så... kom ju lite slem häromdagen... men inget mer sen dess... åå ja blir tokig av att inte veta vad det är/var... Hmm.. ää bara å vänta... men denna väntan.....  Jaja den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.. men just nu känns det tungt när det är så himla varmt osv... 

• Madelen21

sagolina: man ska ju inte utsätta babyns känsliga hud för direkt solljus. Så ta med både långärmade och kortärmade bodys. Jag har ju 2 barn födda i högsommar när det varit sådär stekande varmt. Jag har packat ner både korta å långärmade bodys och bomulls byxor och sen bodysuits.

• Madelen21

maravillhosa: Hur går de för dig??? Ha du nå känningar? sett nån slempropp? Här är det lugnt... Kanske lugnet före stormen... ska till bm på torsdag å ja lär säkerligen få lov att gå dit... fast ja vill ju inte...

• Madelen21

Jag har sån jävla värk i benen idag så det är nå vidrigt åt det... Ja orkar inte mer... vill ha ut bäbisen nu!!! helst igår...

• Madelen21

å här händer ingenting alls.. känner ingenting igen... fy va frustrerad ja börjar bli nu å då har jag ändå 7 dagar kvar till bf... ja räknar med ett bm besök i morron.. i em ska jag ut å klippa gräset har ja tänkt å hoppas att det ger några känningar, är det normalt att bäbisen är väldigt lugn såhär när bf? igår kväll var det fullt ös iaf.. sparka som en tok.

• Madelen21

varit hos bm idag +20 kg blodvärdet har sjunkit till 107 sf 36
    bm tyckte ja skulle äta 2 järntabletter om dagen... även om de e lite sent nu,,,  eller äta mkt jordgubbar... så har tagit en järn tablett nu. Ligger i sängen å är super duper trött... skulle lätt kunna sova nu... bm sa åt mig att jag skulle vila å ta det lugnt och inte hålla på med massa hela tiden... för man behöver vila och när man minst anar det så händer grejer. har tid för koll 27 om inget hänt då. Nu har sambon semester vilket är jäkligt skönt så vi är hemma hela familjen. 

• Madelen21

kickilina: passande att vattnet gick just då :)Hoppas att du får träffa din bäbis idag då... jag vill oxå!! nu ä man bra bitter alltså.

• Madelen21

gomorron allihopa
    Jag är sjukt avensjuk på alla som har fått sina små bäbisar när nu måste jag säga.. själv  så har jag bf i morgon.. skulle behöva åka och handla hem lite midsommar mat... min sambo ska å hämta nya däck till vår nya bil.. Så egentligen skulle ja ha passa på å följa med då å handla.. men känns lite riskabelt..Men hellre idag än i morgon iaf... vaknade i natt å mådde så fruktansvärt illa och trodde det var dags att åka in men de gick över efter ett tag.. illamåendet berodde på järntabletterna så var på toa å gjorde nr 2 å sen kunde ja lägga mig. Kl 04 i natt var de världens åsk oväder här... Det spöregnar här idag så de hade verkligen varit en toppen dag att föda barn på idag.. nå ja... det visar sig hur det blir.

Mabaja: hur mår du idag?? Kanske vi får gå hand i hand in på förlossningen å klämma ut bäbis... nu är ja nästan inställd att de blir ingen bäbis förens på fredag. 

• Madelen21

Igår morse 7.20 kom vår lilla prins till världen. åkte in mitt i natten å  var på fl kl 3 på natten, så allt gick ganska fort. han vägde 4094 och 52 lång! :) Nu njuter vi i fulla drag, kom hem från bb idag, i morron återbesök :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~