Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

frukost avklarad här för dagen... känner mig så sjukt trött....
    ska vänta en stund å ta oss ut en stund på gården.... tror ja behöver frisk luft...

vi håller på å renoverar vår hall uppe i vårt hus och har anlitat vår granne.. så han har varit här å spacklat igår å är borta över helgen å sa att vi kunde slipa väggarna... men ja tror ja överlåter det till sambon :)
    vi har iaf bestämt oss för att ha en fondvägg å resten enfärgat....

men vet inte än va vi ska ha... jag hitta så fin tapet på rusta... fast min sambo sa att han (grannen) inte ville sätta upp rusta tapet :( hm... aja vi får se va d blir för nåt :)

näää dag å sätta fart :) 

• Madelen21

sandraa l

jaa du de undrar jag också :(

http://www.rusta.se/tapet-space-maskros-vit-p20401396.aspx

http://www.rusta.se/tapet-space-rosendrom-p20401425.aspx

ja hitta ju 2 st som ja tyckte skulle va nice... tror dock på den vita med maskrosor...

den me rosor skulle ja vilja ha som fond i sovrummet bakom vår säng...

näää nu ska vi ut på gården här... har hållt på å täckt trappan med papp  så vi kan måla taket sen... lr rättare sagt så grannen kan måla :) 

• Madelen21

sandraa l: näääää ja har inte frågat men d är min sambo som säger så...

han handlar allt material på flugger färg å får 20%, man får det när man har villa kortet å det har vi också...

så vi får väl se då.. ja älskar vitt.. tycker det är fint... blev en promenad för mig å barnen till ica å nu när ja kom hem är jag så trött så jag skulle kunna somna :/ orkar inte va ute som ja hade tänkt...

ska slappa en stund nu. 

• Madelen21

träz

åå mys mä bäbis :)

jag har börjat bli illamående... de börja igår... å i morse...
    men inget just nu... sitter å myspyser me barna å ser på robin hood å äter chips mm :) 

• Madelen21

fy tusan... tog en bit av min frukost smörgås å kände hur jag bara börja må så sjukt illa.. fick kasta mackan...

i morron ska jag på utv samtal med dottern på dagis kl 9.... ska nog berätta på dagis då.... sambon är ledig i morgon tack vare att han jobba helg då måst han va ledig i morron pga dygns vila eller va d hetr.. vecko vila kanske d heter...

ja tur man har en tv med massa barn kanaler när man mår skit :) 

• Madelen21

jag har mått skapligt idag, har iaf ätit både mat å fika utan problem... men jag är sjukt trött å ont i huvvet mm...

men men bara å gilla läget.. skitväder är det ute också.. tur det finns tv så man kan mysa inne... ska försöka göra nytta å grejja här hemma

• Madelen21

idag har det verkligen varit en slappardag hos mig...
    har haft besök av min mormor så jag bjöd på lunch, sen fick vi lite fika främmande..
    å regnet öser ner.... fy tusan.. jag å barnen myser med film... nu känner jag mig frusen  å funderar på att göra ett bad... sen tror jag att jag ska göra varma smörgåsar... orkar inte göra någon avancerad middag... finns visserligen mat kvar sen lunch..

nää tror jag ska gå å göra ett skumbad å mysa ner mig med barna...

min älsta har önska sig en lillasyster i julklapp :) hon klappar på magen å säger: hej lilla bäbis jag saknar dig :)
    julklappen kommer ju dock 6 månader sent :) 

• Madelen21

tants  ja jag tror att vi ska kolla :) fast vi har en av varje så det spelar ingen roll, men jag är sådär nyfiken å så är det lite lättare å planera också :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~