~* Juni Bebisar 2013 *~
Zora: jag känner det flera ggr varje dag. Kullerbyttor? Bubblor? Ha ha ingen aning
Zora: jag känner det flera ggr varje dag. Kullerbyttor? Bubblor? Ha ha ingen aning
Alexandra: aha vad spännande
är ju i v 21 så det är väl inte omöjligt att känna det då. Men jösses vad min grabb kissar ofta i så fall ha ha
Alexandra: ja det kan det nog, ibland oftare med
Varför drömmer jag varje jävla natt att jag röker? Jag är gravid även i drömmen och har sån ångest över vad jag gör.
Har varit rökare sedan 14 års ålder och slutade rakt av när jag blev gravid. Har inte tyckt det varit jobbigt alls men ändå drömmer jag det alltid.
Har börjat känna bebis sparka även när jag rör mig
han gav mig en prakt spark på blåsan inne på Ikea idag
grabben börjar bli stark ! Hi hi
Neeej har börjat få halsbränna från helvetet.
Vad gör man åt det förutom dom hemskt äckliga tugg tabletterna??
Solrosen: är det tuggtabletter? Tar galive när det är jätte jobbigt men kräks nästan för det är så äckligt.
ToTo: hur är det med dig och barnen? Tänker ofta på dig.
När det gäller sex så finns det som du skrev mängder av saker man kan göra
fråga läkaren vad det är som är förbjudet.
Hemma hos oss är det total torka. Först var det mannen som inte vågade och hade lust fram till v 15, nu är det jag som är fullständigt ointresserad! Hur ska detta gå? Total sex torka hela graviditeten? Vi försökte en gång för nån vecka sedan, det gick inte alls
hur onormala är vi?
Johanna: åh vad skoj
vi tycker den verkar helt suverän . Mannen har dock ångrat sig om färgen, nu ska drt bli en valnöts brun istället
ToTo: åh vad jag håller tummarna!
Jo så är det väl, man vill det man inte får
Solrosen: då ska jag köpa det idag, min halsbränna har varit fördjävlig hela natten
inget har hjälpt
Therese: det är olika från dag till dag men känner honom varje dag. Oftast är det fullt ös på morgon och kväll. Mitt på dagen är det bara någon enstaka buff. Men även det kan variera olika dagar.
Sofie och Laura: grattis
visst är det mysigt.