~* Juni Bebisar 2013 *~
Emmie: man skulle kanske ta och kolla den sidan med. Har du en länk?
Emmie: man skulle kanske ta och kolla den sidan med. Har du en länk?
Min mage har växt så mycket den sista veckan att tom mina långa tröjor är för korta. Har ingenting att ha på mig! Får nog krypa till korset och sticka å handla :-/
Är helt galen i tradera just nu! Jösses vad mycket fint r är. Har budat hem massa fina kläder för inga pengar alls.
Hur många plagg av varje storlek bör man ha? Typ hur många bidies med lång ärm vs kort ärm och byxor osv. Hur tänker ni?
Nu har vi nog äntligen bestämt oss för två potentiella namn. Alvin eller Albin blir det nog. Vad tycker ni?
Pojknamn är jätte svårt. Väldigt mycket lättare med tjejnamn. Jag antar att ni inte vet vad som ligger i din mage
Tesss: hade vår pojk i magen varit en tjej hade det blivit en minna eller Ellie. Älskar dr namnen.
Jag är lite inne på Sam också men där är det tvär stop från mannen
Ligger i soffan å lyssnar på massa bra musik.. Jösses vilken fart det blev i magen!
bebis verkar gilla passenger bäst då blir det kickboxing fest där inne ha ha
Babyplus har vi åxå hittat vår vagn på. I Sverige kostar den över 8000 med alla tillbehör där blir det 5700.
Mailade dom igår med en fråga, 20 min senare hade jag svar. Bra service alltså
Theresejohansson: åh vad jag blir ledsen av att läsa vad du gått igenom. Får blinka bort tårarna här. Ingen ska behöva förlora en förälder så ung.
Jag är övertygad om att din pappa finns med dig och ser dig.
Min farfar var som en pappa för mig, jag tycker mig känna hans närvaro ibland.
Någon som har en teori om vad bebis sysslar med när det vibrerar i magen? Känns jätte häftigt men jan inte fundera ut vad den hittar på där inne när det sker