Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Ja så skönt. Efterssom jag räknas ha en riskgraviditet kommer jag hellre kolla för mycket än för lite.

• MissMe83

Mytol: du har en envis liten bebis i magen
    På mitt rul låg han som en fällkniv med knäna mot pannan och huvudet tryckt ner i bäckenet. Fick vandra runt hoppa lite å putta på honom en bra stund innan han behagade flytta sig så bm kunde mäta huvudet. Jag känner honom ofta trycka huvud å ben långt ner i bäckenet. Inte skönt för fem öre speciellt inte nu när han börjat bli så stor

• MissMe83

Är det bara vi som inte köpt ett smack? Lite kläder har vi köpt och en amningskudde för den är så bra å sova med. Men inget annat. Får ju panik när jag ser att alla här har köpt allt

• MissMe83

Tack för alla era svar. Det handlar ju lite om kostnad också , man vill ju inte ha alla dyra kostnader på en gång så vi bestämde nu att snart köper vi sängen . Sen får vi ta en stor grej varje månad.

Fick hem en jätte gullig mobil i trä att hänga över skötbord eller säng. Köpt på tradera och är 4 st katter som jagar fiskar. Så himla fin är den

• MissMe83

Åh dessa myrkryp!! Kryper i hela kroppen så fort jag ska lägga mig. Blir tokig! Någon mer än jag som har det problemet? Vad beror det på? Vad gör man åt det?

• MissMe83

Vad gäller mina myrkrypningar så sköljer jag med kallt vatten när dom är i benen, men känns inte så lockande när det är i hela kroppen :-/

Handlar en hel del kläder på tradera. Hur bra saker dom helst för inga pengar alls. Jag vägrar betala över hundralappen för kläder han kommer växa ur direkt

• MissMe83

Solrosen: Ush krya på dig. Min man har också haft det hela dagen och jag mår rätt konstigt nu. Det går så hemskt mycket skit nu.

• MissMe83

Suey: så var jag i början fram till v 15. Svettades som en gris. Men är tydligen vanligare i mitteln och slutet. Bara min kropp som gör det i fel ordning

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~