~* Juni Bebisar 2013 *~
Ja så skönt. Efterssom jag räknas ha en riskgraviditet kommer jag hellre kolla för mycket än för lite.
Ja så skönt. Efterssom jag räknas ha en riskgraviditet kommer jag hellre kolla för mycket än för lite.
Mytol: du har en envis liten bebis i magen
På mitt rul låg han som en fällkniv med knäna mot pannan och huvudet tryckt ner i bäckenet. Fick vandra runt hoppa lite å putta på honom en bra stund innan han behagade flytta sig så bm kunde mäta huvudet. Jag känner honom ofta trycka huvud å ben långt ner i bäckenet. Inte skönt för fem öre speciellt inte nu när han börjat bli så stor
Tack för omtanken allihop
Är det bara vi som inte köpt ett smack? Lite kläder har vi köpt och en amningskudde för den är så bra å sova med. Men inget annat. Får ju panik när jag ser att alla här har köpt allt
Tack för alla era svar. Det handlar ju lite om kostnad också , man vill ju inte ha alla dyra kostnader på en gång så vi bestämde nu att snart köper vi sängen
. Sen får vi ta en stor grej varje månad.
Fick hem en jätte gullig mobil i trä att hänga över skötbord eller säng. Köpt på tradera och är 4 st katter som jagar fiskar. Så himla fin är den
Åh dessa myrkryp!! Kryper i hela kroppen så fort jag ska lägga mig. Blir tokig! Någon mer än jag som har det problemet? Vad beror det på? Vad gör man åt det?
Vad gäller mina myrkrypningar så sköljer jag med kallt vatten när dom är i benen, men känns inte så lockande när det är i hela kroppen :-/
Handlar en hel del kläder på tradera. Hur bra saker dom helst för inga pengar alls. Jag vägrar betala över hundralappen för kläder han kommer växa ur direkt
Idag har vi köpt spjälsängen. Ooh vad verkligt det känns nu
Solrosen: Ush krya på dig. Min man har också haft det hela dagen och jag mår rätt konstigt nu. Det går så hemskt mycket skit nu.
Suey: så var jag i början fram till v 15. Svettades som en gris. Men är tydligen vanligare i mitteln och slutet. Bara min kropp som gör det i fel ordning