~* Juni Bebisar 2013 *~
Det är ju fruktansvärt att man ska behöva ta med i beaktningen att vårdpersonal inte rättar sig efter de sekretesslagar de är är obligerade att följa. Dock känner jag igen mig i det du skriver....tyvärr.
Trodde aldrig att jag skulle klara att gå till jobbet idag...måste verkligen äta hela tiden för att hålla illamåendet i schack...under natten är det svårt.
Vaknar av att jag mår så illa!
Men jag kom iväg, tur är det...bara ligga hemma är inte min grej alls :D
Sambon säger att han inte vill veta, men det vill jag och tänker ta reda på det :D Hans argument är så töntigt att jag skäms...på tok för mycket för att berätta. Vi ska ju göra fvp och då har vi ju ett 100%igt säkert svar. Har varit sjukt sugen på varm banan och keso hela dagen och gjorde en skål nu, åååh vad gott det var! Jag ar aldrig provat eller ens hört talas om anrättningen förut...men jag förstod direkt att det, just det var det jag längtat så efter! Konstigt....mycket konstigt.
För övrigt så luktar min sambo nåt så vansinnigt illa... Sådärja, jag är visst gravid iallafall :D
Idag är jag ilsken. Jag behöver vila. Det behöver inte min sambo, han är bara lat. Jag avskyr lathet.