~* Juni Bebisar 2013 *~
Helt sinnessjukt. Har legat sedan 23 å försökt sova, klockan är nu 04.30 har fortfarande inte fått en blund! Vad är det för fel på mig? Är totalt slut men sover gör jag inte
Helt sinnessjukt. Har legat sedan 23 å försökt sova, klockan är nu 04.30 har fortfarande inte fått en blund! Vad är det för fel på mig? Är totalt slut men sover gör jag inte
Regnskogen: har du kommit fram till vad det berodde på? Jag kan inte koppla det till något förutom graviditeten. I natt har jag sovit hyfsat tack och lov
det behövdes. Men så vet jag att helt plötsligt kan jag inte sova igen.
När kan man montera upp spjäl sängen utan å skämmas? Är så otålig
Madelene: känns så tidigt. Kan nog inte hålla mig
gör det i helgen tror jag
Madelene: sånt brukar finnas i sjukvårds affärer som säljer hjälpmedel och liknande till allmänheten. Googla på det i din kommun
Alltså nu har jag haft en och samma sammandragning i 20 min! Hur normal är det och är det något att oroa sig för??
Kicklina: dit ska vi om en vecka! Ska bo i ett gemak och mysa i ett dygn med magen i vädret. Älskar säröhus!
Aj aj varför har jag ont i vänster skinka ner i benet? Har haft det nu några dagar. Vaggar ju som en anka
Gorek: som jag misstänkte ! Tanta sjukan
Therese: jag har ju ont i blygdbenet och länd ryggen också. Och den senaste tiden även i svans kotan