Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Här är en till som kan gå med i 10+ klubben. Jag tycker det är värst att jag blivit så tjock i ansiktet. Det kvittar hur jag sminkar mig, det blir inte snyggt

• MissMe83

Någon mer som har lite gas problem? Vad gör man åt det? Inte så himla skoj när bebis trycker till och så pruttar man... Har hänt nu några ggr, min man tycker det är skit kul. Vist är det ok när man är hemma, men på offentliga platser är det ju lagom skoj.

• MissMe83

Kickilina: jag har alltid varit väldigt positiv till amning och har aldrig tvekat kring det. Vet inte varför det helt plötsligt känns annorlunda. Jag har alltid tänkt amma i sex månader och det har varit det mest naturliga i världen. Varför känns det motbjudande och jobbigt nu? Jag förstår inte mina egna känslor

• MissMe83

Kicklina: ja du har nog rätt. Jag hoppas verkligen att det ändras när han kommer för jag vill ju egentligen amma.

Regnskogen: vad skönt att jag inte är ensam. Jag förstår verkligen inte varför jag känner så. Har aldrig haft sånna känslor till det innan

• MissMe83

Sofie och Laura: jag har med muntorrhet mest på nätterna. Riktigt jobbigt. Köp salivin på Apoteket, det lindrar lite.

Jag har mycket sammandragningar på kvällen när jag ska sova. Vaknar av dom också. Kommer oftast bara på kvällen när jag slappnar av. Hur kommer det sig?

• MissMe83

Var på härligt spa igår . Jätte skönt. Fick ansiktsbehandling och precis när jag skulle få avslappnande ansiktsmassage satte han igång och kicka runt. Hela magen hoppade. Tjejjen som gav behandlingen stannade upp
    och sa OJ! Det rör sig. Ha ha hon såg det från min huvudände.
    Speciellt avslappnande var det ju inte

• MissMe83

Regndkogen: jag tycker du kan be den där väninnan att fara å flyga! Ditt föräldraskap har inget å göra med om du köper nytt eller ej! Det var det dummaste jag har hört. Vi har råd stt köpa nya fräscha kläder osv, men väljer i alla fall att köpa en del begagnat för att det ofta är väldigt fräscha grejer!
    Du ska INTE må dåligt över vad hon sa och du får inte glöma att föräldraskapet inte handlar om vad du köper till ditt barn. Det viktiga är kärlek och värme!

• MissMe83

Regnskogen: kram på dig å din man! Självklart kommer ni vara världsbäst på att ge kärlek och värme till ert barn. Med er begagnade vagn och fina begagnade kläder . Du anar inte vad mycket kläder jag köpt på tradera och varje gång dom dimper ner i lådan blir jag lika förundrad varje gång över att jag fått en tröja i fantastiskt skick för tio spänn , å vet du!? Jag känner mig då som en sjuhelvettes smart och bra blivande mamma
    Den där så kallade vännen tycker jag du ska hålla på avstånd så kan hon gå runt i sin ensamhet å tro hon är en bra morsa för hon köper nytt till sin lilla unge.

• MissMe83

Alexandra: då är det inte du som e korkad det är den som säljer det i det skicket! Dom får ju uselt omdöme. Jag känner mig bara smart jag

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~