~* Juni Bebisar 2013 *~
Zora: förstår dig. Jag tycker drt är jobbigt bara att min man inte är ledig från jobb vid bf
Zora: förstår dig. Jag tycker drt är jobbigt bara att min man inte är ledig från jobb vid bf
Någon mer än jag som känner att ni avskyr era män ibland?? På kvällarna avsky jag honom, på morgon och förmiddag älskar jag honom mest av allt. Rätt jobbigt för oss båda att mina känslor åker bergochdalbana under en dag
Therese: vad skönt.
Jag känner åxå så om dagarna. Sen om kvällen går jag bara omkring och är skit irriterad. Ush min stackars man
Min man bjuder ut mig på en av Malmös finaste restauranger ikväll
mysigt!
God morgon Madelene
misstänker att du skulle skriva mer innan ditt meddelande skickades
Vi har bestämt sedan lång tid att vi inte vill döpa våra barn. Både jag och mannen är ateister och känns inte bra att döpa vårt barn in i något vi inte tror på. Berättade detta för svärmor häromdagen och det skulle jag inte gjort! Det blev inte väl mottaget! Svärföräldrarna är inte heller troende men tycker av princip man ska döpa sina barn. Försökte förklara hur vi ser på det men hon var jätte upprörd!
Hur ska jag låta bli att påverkas? Känner mig som en dålig mamma nu
Kan konstatera att det e en jäkla tur att jag inte jobbar. Hunden skar sig djupt i tassen å blodet spruta, jag var på väg att tuppa av! Jobbar i sjukvården med allt möjligt äckligt och klarar det utmärkt men nu svimmar jag nästan! Jösses!
Tack allihop för stödet angående dop frågan.
För oss känns det inte rätt att stå och lova en präst och en Gud vi inte tror på att uppfostra barnet enligt den kristna tron.
Min svärmor tog upp frågan igen idag och då sa jag det som någon här har skrivit att tycker du vi ska stå där framme och ljuga präst och hela sällskapet rakt upp i ansiktet? Känns det bättre?
Hon svarade att det är tradition och folk ofta inte gör det dom livar där och det vet prästen.
Där gav jag upp diskussionen. Jag vägrar ställa upp på en sån tradition bara för att!
Namngivningsfest var inte samma sak tyckte hon * mega jätte suck*
Mjj83: precis! Man kan ju ha fest ändå och fira barnet. Jag är inte heller med i kyrkan. Jag vill ge mitt barn möjlighet att välja själv. Vill han leva kristet, som muslim, katolik eller buddistiskt dä vill jag att han gör det valet själv och inte följer den väg som andra gett honom. Vi är ateister både jag och mannen men vi kommer inte pracka på vårt barn det som det enda rätta heller, vårt barn måste få välja själv
Jag bryter snart ihop! Sover så illa så jag får ett sammanbrott snart.
Har djävulsk klåda som sätter igång när jag lägger mig, måste kissa två ggr i timmen, har myror i hela kroppen då jag inte kan ligga still. Såhär är det varje natt! Tar mig ca 4 timmar att somna sen vaknar jag ca en gång i timmen och efter 5 -6 timmar kan jag inte somna om igen! Är så slut körd så jag bara gråter. Hur ska jag lindra detta? Blir bara värre hela tiden. Är i v 24 nu så har ju en del kvar... Måste få sova!!!!