Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Suey: ha ha förlåt att jag skrattar men känner så igen allt. Min man har börjat träna pappa rollen på vår hund verkar det som. Han duttar å gosar å pratar med bebis röst hela dagarna. Vår stora starka boxer låter sig duttas med, om än med stoora ögon

• MissMe83

Sitter å bölar som en gris åt en unge i minuten på tv 4. Shit!! Det där är vi om några månader! Herregud!! Vi ska äntligen få uppleva detta mirakel efter åtta års kamp!

• MissMe83

Suey: vilka gulliga män vi har ,
    Vår boxer tös är jätte van vid barn och älskar alla som kommer i hennes väg, lite för mycket ibland . Känner mig faktiskt väldigt lugn inför det. Isa har en sån otrolig kärlek till allt liv på två ben och jag är säker på att hon kommer pussa å pyssla med bebis precis som hon gör med alla våra vänners barn. Känner du någon oro?

• MissMe83

Tesss: min käre mor tyckte att man absolut inte kan utesluta bevisen . Ha ha hon leder mig rakt ner i fett träsket

• MissMe83

Suey: känner igen det där med att vilja vara med överallt. Kvittar vad man gör så är isas trubbnos där å ska kolla läget
    Jag är säker på att den trubbnosen kommer va med överallt även när bebis är här

• MissMe83

Therese: det är jätte intressant hur hundar känner av att man är gravid. Vår tjej har hållit sig i närheten av mig hela tiden sedan jag blev gravid. Ligger gärna vid sidan om mig i soffan med huvudet på min mage. Hoppat till några gånger när hon fått en spark på hakan
    Det negativa med det hela är att hon vantar mig kopiöst gentemot andra hundar. Hon tycker inte att dom får komma nära mig och det är ett problem

• MissMe83

Men åååh jäkla iPhone . Skulle förklara att vantar i inlägg nr ett ska vara vaktar men min telefon valde att plocka bort denna info när jag skickade

• MissMe83

Någon som vill förklara för mig vad som är fel med mig! Jag bölar hela tiden! Av allt å ingenting! Gråter åt tv program, gråter i bilen om en låt är bra! Gråter om mannen låter sur i telefon! Alltså ärligt talat! ? Detta e ju löjligt. Har aldrig varit känslig av mig innan

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~