Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Kroa: ring in till KK och prata med dom så får dom bedöma vad du bör göra

• MissMe83

Kroa: beror ioförsig vilken v du är i v 24 och efter ska man kontakta förlossningen dessförinnan är det kk.

• MissMe83

Kroa: beror ioförsig vilken v du är i v 24 och efter ska man kontakta förlossningen dessförinnan är det kk.

• MissMe83

Bjuden på 30 års fest på lördag. Mannen vill tvunget att jag ska med. Är så grymt omotiverad att gå! Känner mig blek, fet och oattraktiv. Hur gör ni för att känna er extra fina? Min man ser så fram emot att visa upp mig för sina arbetskamrater säger han och jag känner mig bara sååå ful

• MissMe83

Linda MJ: ska till frisören på torsdag å fräscha upp mig lite. Kanske ska smörja mig med lite bus åxå! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig heller. Tror jag tar mig ut å köper mig en ny klänning

• MissMe83

Regnskogen: min bm sa att i v 26 ska man hålla koll på rörelserna och försöka se mönster i bebisens vanor. Innan dess kan det vara väldigt olika.

• MissMe83

Kicklina : naglarna fixar jag redan 2 ggr i månaden. Jag får ju inte träna , tränade 6 dagar i veckan innan men läkaren satte tvär stop för min träning. Skit jobbigt är det.
    Nu ska jag fixa min hemska mörka utväxt äntligen. Min bm säger att det är ok såhär långt fram i grav plus att färgerna inte är då starka som förr. Stämmer det?

• MissMe83

Baby lei: vad kul att der var trevligt.
    Har beslutat mig för att göra mer regelbundna ansikts behandlingar och inte bara en gång om året.
    Min frisör sa att hon använder en annan blekning än den vanliga som är mildare och anses helt ofarlig. Jag hoppas det blir lika bra resultat. Så det ska bli skönt på torsdag å fixa till mig lite

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~