Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Madelene: dom har kollat blodprover och allt var normalt. Har hemska utslag över mina bröst som jag smörjer med kortison men det hjälper sådär. Kissa kan jag väl stå ut med om jag bara somnat om sen
    Ush då influensan är inte kul, speciellt inte när man är gravid. Krya på dig

• MissMe83

Madelene: fy hoppas verkligen du blir bättre snart. Jag har haft matförgiftning, förkylning och influensa sen jag blev gravid! Det önskar man inte ens sin värsta ovän

• MissMe83

Sömntutan: då känner vi lika! Är så trött så jag skakar men bävar för att lägga mig för vet precis hur drt blir! Irritation, obehag å ångest! Klådan är kollad en gång! Fick salva för å bli av med utslagen. Dom försvann ett tag men har kommit tillbaka tio ggr värre och nu vill inte salvan bita på det mer
    Förkylning är inte skoj å försöka sova med.
    Jag har graviditets nästäppa som också den väcker mig varje natt gånger flera. Nä Ush vad jag gnäller!

• MissMe83

Sagolina: åh fyy! Får jag också alltid efter antibiotika. Iväg till Apoteket med dig.

• MissMe83

Jösses snart v 25!! Aaah hur ska jag hinna allt? Har ju massor å köpa å pengarna är slut. Hunden blev sjuk i helgen å det har kostat oss 18 papp perfekt tajming!
    Var finns de listorna man kan skriva ut och bocka av vad man ska köpa hem??

• MissMe83

Alexandra: tackar

Madelene: vi vill köpa ny vagn, säng är redan köpt. I övrigt kan vi tänka oss begagnat.

• MissMe83

Försöker planera min föräldra ledighet! Jag får krupp!!! När jag pratadeed handläggaren sa hon att jag kan få 200 dagar alltså 9 månader ledigt och så får min man 195. Båda med 5 dagar i veckan. Men när jag lägger in det får jag till svar att jag planerat för många dagar!!! WHAT?! Har gjort som handläggaren sa. Vi vill splitta ledigheten 50/50 så långt det går. Vad är det som blir fel?
    Någon som kan detta??

• MissMe83

Men lägsta nivå vill jag inte använda alls förens det är dag för inskolning på dagis. Man kan inte välja i betjäningen vilka dagar man tar av, det gör den själv.
    Är helt gråt färdig här nu. Äntligen fattade jag det tyckte jag men så funkar det inte ändå

• MissMe83

Har pratat med fk igen. Den första tanten har varit helt ute å cyklat. Så nu har jag räknat om, fram till feb 2014 kan jag va ledig . Sen tar jag en månad sem så blir jag hemma 9 månader. Jäkla försäkringskassan!!

• MissMe83

Aries: fy vad hemskt för er! Vågar inte tänka på hur det känns.
    Vet dom vad som hände med er lilla kille?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~