Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Alexandra: aha ja det är ju lite sugigt.
    Men av 50 grejer så för man nästan räkna med något botten napp. Än så länge har jag haft tur

• MissMe83

Oh My god! Hela min mage snurrade precis! Shit vad läskigt det såg ut! Är det någon mer än jag som tycker det är läskigt när bebis får total tok ryck i magen?
    Lite buffande är mysigt men tok rycken är läskiga

• MissMe83

Sagolina: ja det gör han åxå, när jag ligger på rygg. Vänder jag mig på sidan gör han det åxå men känns inte alls lika tydligt.
    Inte bara jag som tycker det är läskigt alltså. Vad skönt

• MissMe83

Madelene: japp här är en till som är konstant gasig. Tyvärr inte lätt att hålla pruttarna inne när bebis trycker till tarmarna. Blir lätt pinsamt

• MissMe83

Regnskogen: Gud vad skönt att allt är bra. Nu får du tänka på hur du rör dig så du inte får mer ont.
    Ja vist är det häftigt hur stora våra pluttar är nu , men tänk ändå, om dom skulle födas nu finns det en chans till överlevnad. Rätt häftig tanke!

• MissMe83

Varför har jag börjat må jätte illa igen? Fick en atack v 21. Och nu har jag fått flera attacker under förmiddagen v 23. Måste äta något litet varje gång det kommer för annars kräks jag. Varför har det blivit såhär igen helt plötsligt?

• MissMe83

Låter skumt med palt. Tror man får testa det om man blir bjuden på det av någon som kan göra det

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~