Inlägg från: AlexandraViberg |Visa alla inlägg
  • AlexandraViberg

~* Juni Bebisar 2013 *~

Märker hur mycket mer ilsken man kan bli när man är gravid..

Fick världens jävla sepe utbrott på att jag inte kom in på parkeringen igen. Vi betalar för en parkering varje månad, hela året. Under 1 år så händer det iallafall en gång i månaden (oftast mer) att folk ställer sig som idioter på sina parkeringar så vi faktiskt inte kommer in på våran för att alla står för tajt.
    Och om vi mot förmodan kommer in så kommer vi inte UR bilen, roligt sen med babyskydd.
    Vi har skrivit brev till ansvarige flera gånger som försöker få andra att ställa sig annorlunda men hjälper inte.. pensionärer som aldrig använder sina bilar har de bästa parkeringarna som faktiskt sköts om medan vi barnfamiljer får kriga på de övre parkeringarna..

Så vi har fått stått på vägen och har fått böter där två gånger..

Idag så kommer man inte ens upp för infarten till parkeringen för att det är så förbannat mycket blöt snö (vi har även fyrhjulsdrift så ni kan föreställa sig hur mycket skit snö som behövs för att vi inte ska komma upp) och ingen har tagit bort det? Vafan gör vaktmästaren på fritiden undrar jag? Man ska fan kunna komma in på sin parkering man betalar för.. Alltid är det något. Fick ett jävla psykbryt när jag inte kom in nyss och tok tutade utanför husen. Varför vet jag inte, det hjälpte ju inte. Men vafan..
    Så står på vägen igen och det är tur att maken är ledig idag för nu är han ute och skottar! Tänker inte betala parkeringen denna månad, för har fått stå på vägen 10 gånger bara i december och nu ska vi behöva skotta fram infarten! (runt sin egen bil är ok enligt mig men inte infarten)
    På detta hade vi ingen värme i lägenheten i två veckor denna månad..

Nä, jävligt arg är jag.. :P

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • AlexandraViberg
    SunnaLiv skrev 2012-12-30 19:18:29 följande:
    Själv ska jag inte ta reda på kön.Men må tro att jag e nyfikna på vad ni väntar!!!! :))) ni får lägga ut magbilder och kön ;), sägs ju att breda runda magar e flickor o höga "spetsiga" magar e pojkar.På mig stämde det verkligen.Hade en pluttig hög mage som satt rak fram på magen :))
    Min mage var en pojkmage enligt ALLA men ut kom en tjej ;D
  • AlexandraViberg

Em77.. Ja vi har skickat fyra mail om detta denna månad.. Sa rakt ut att vi ville ha avdrag men inget hände. Så nu tänker jag helt enkelt inte betala in. Vi är en förening på två hus, tre portar.. 20 familjer. Så är ju ingen stor förening. Plus att vi redan har den allra sämsta platsen.

Nä nu är det nog, svarar de inte nu tar jag mina grav hormoner och tar det face to face!

• AlexandraViberg

Bara jag som är typ rädd för sex? Haha låter ju sjukt men är rädd att det ska påverka bebisen fast jag vet att det inte ska göra det.. Och när vi får till det trots rädslan så nojar jag efteråt.. :(

Och.. Nån annan som får riktigt ont i ligamenten när de nyser? :/

• AlexandraViberg

Ja blir mindre vid dubbelvikt men känns ändå. Men är väl bra antar jag, betyder väl att livmodern växer och har sig och att de inte riktigt hänger med kanske?
    Skriker så fan grannen hör.. :P

• AlexandraViberg
    Hjärtat3 skrev 2012-12-31 00:29:47 följande:

Va skönt att jag inte är ensam! Det sliter i hela magen när jag nyser! Speciellt när jag försöker kväva eller dämpa den, så nu lyser jag högt o ljudligt, men det gör skitont!
    Bra bra, så det  inte är mina ligament som beter sig onormalt utan att det verkar helt normalt!
    Inte bra att vi ska ha ont däremot, men det kan jag ta bara det är vanligt och normalt :D
  • AlexandraViberg
    Hjärtat3 skrev 2012-12-31 00:29:47 följande:

Va skönt att jag inte är ensam! Det sliter i hela magen när jag nyser! Speciellt när jag försöker kväva eller dämpa den, så nu lyser jag högt o ljudligt, men det gör skitont!
    Bra bra, så det  inte är mina ligament som beter sig onormalt utan att det verkar helt normalt!
    Inte bra att vi ska ha ont däremot, men det kan jag ta bara det är vanligt och normalt :D
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~