~* Juni Bebisar 2013 *~
Missme: det låter ju jämnt fördelat men er egen majoritet är mot ljust eftersom du har ljust och han har ljust i sina med. Men finns det mycket brunt åt båda hållen så finns det ju en viss dominansfaktor.
Missme: det låter ju jämnt fördelat men er egen majoritet är mot ljust eftersom du har ljust och han har ljust i sina med. Men finns det mycket brunt åt båda hållen så finns det ju en viss dominansfaktor.
Haha vad är det med alla män? Herregud, ska sluta läsa vad gravida gör för galna saker i olika trådar och be alla rapportera om vad deras män gör istället! :P
Jag har förövrigt också fått sammandragningar, iallafall en om dagen som jag känner. Gör inte ont men blir ju lite hårdare och det känner jag ju! :)
Hade inte så med dottern så antar att det är tydligare second time around?!
Just ja, ibland känner jag små dunsar men har väldigt svårt att avgöra om det är mina tarmar eller små buffar av bebisen..
"Skönt" att många inte är säkra. :P
Har fått för mig att den inte lever där inne, känner mig inte vidare gravid alls förutom att magen blir lite hård ibland och ja, den är större än vanligt såklart.. Vill börja känna tydliga rörelser för jag orkar verkligen inte vara nojjig mer. :P
18+3 kommer vi vara i! Med dotter var jag i v.16. Minns inte om det var 15+ eller 16+ dock. Var längesedan..
Nu är jag helt säker! Så säker att jag började gråta, där finns inga tarmar och den buffade tillbaka när jag tryckte där! Vackra värld