Inlägg från: AlexandraViberg |Visa alla inlägg
  • AlexandraViberg

~* Juni Bebisar 2013 *~

Missme: det låter ju jämnt fördelat men er egen majoritet är mot ljust eftersom du har ljust och han har ljust i sina med. Men finns det mycket brunt åt båda hållen så finns det ju en viss dominansfaktor.

• AlexandraViberg
    Hjärtat3 skrev 2013-01-01 21:41:43 följande:
    ÅÅÅÅÅHH!! Jag är såå sur!!

Sambon skulle iväg till ica o fråga om jag ville ha nåt. Ja, jag ville ha fruktgodis, typ gott & blandat eller Malaco, vaniljglass och coca cola.

Han kom hem med lakrits, tresmak och cola zero!!
    Jag är på såååå dåligt humör!!    
    Hahaha ojojoj! Detta går ju INTE för sig med en gravida kvinna!

Vi skulle ha mini nyår idag för att dottern inte var med oss igår och jag bestämde alla tre rätter och följde med på affären, så det skulle bli rätt. Enklast så ibland! :P

Annars är min faktiskt förbaskat duktig på att komma ihåg vad jag vill ha och annars smsar han och frågar. Men haha ja jag förstår din surhet faktiskt! Hade reagerat likadant! :D
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • AlexandraViberg
    Hjärtat3 skrev 2013-01-01 22:49:43 följande:
    Såg nu dessutom på kvittot att den jävla lakritsen o de han hade köpt istället för det jag ville ha hade gått in som naturgodis! Så den jävla påsen kosta nästan 80 spänn!
    O naturligtvis hade jag skickat med honom mitt egna kort.
    Nu blev jag ännu surare!! Hur kan man missa de då!? 
    Haha men VA? hur fasen kunde det bli så som? Var det hans fel eller kassörskan?
    Åh ännu jobbigare! jäkla skit! :D
  • AlexandraViberg
    Hjärtat3 skrev 2013-01-01 23:05:02 följande:

Det va säkert kassörskan, men han borde reagerat tycker jag på att det blev så dyrt. Jag brukar kolla kvittot när jag går ut om jag tycker det skenat iväg.
    Han sitter väldigt väldigt tyst i andra änden soffan nu kan jag meddela.  
    Ja, jag gör det av vana jag med faktiskt!

Det förstår jag! Lite synd om honom! :P
  • AlexandraViberg

Haha vad är det med alla män? Herregud, ska sluta läsa vad gravida gör för galna saker i olika trådar och be alla rapportera om vad deras män gör istället! :P

Jag har förövrigt också fått sammandragningar, iallafall en om dagen som jag känner. Gör inte ont men blir ju lite hårdare och det känner jag ju! :)
    Hade inte så med dottern så antar att det är tydligare second time around?!

• AlexandraViberg
    joino skrev 2013-01-01 23:54:12 följande:
    Känner ni rörelser än? Jag är i vecka 19. Känner fladder någongång ibland men väldigt sällan. Vill ju känna , ha koll på att bebisen mår bra!
    Tror jag känner lite, som att någon springer i magen ibland. Men är osäker på om det är rörelser eller något annat som vibrerar/kittlar lite.. Har också smått panik för att jag är så HIMLA nojjig och vill gärna ha super tydliga sparkar nu så jag kan slappna av!

Rul nästa vecka dock så det hoppas jag lugna lite!
  • AlexandraViberg

Just ja, ibland känner jag små dunsar men har väldigt svårt att avgöra om det är mina tarmar eller små buffar av bebisen..

• AlexandraViberg

"Skönt" att många inte är säkra. :P
    Har fått för mig att den inte lever där inne, känner mig inte vidare gravid alls förutom att magen blir lite hård ibland och ja, den är större än vanligt såklart.. Vill börja känna tydliga rörelser för jag orkar verkligen inte vara nojjig mer. :P

• AlexandraViberg

Nu är jag helt säker! Så säker att jag började gråta, där finns inga tarmar och den buffade tillbaka när jag tryckte där! Vackra värld

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~