Inlägg från: AlexandraViberg |Visa alla inlägg
  • AlexandraViberg

~* Juni Bebisar 2013 *~

Inatt födde jag en son! Lite för tidigt men fin var han, fick gå runt och fråga alla sköterskor och andra människor om det var en dröm och de sa att det inte var det. Så då skrev jag det till er här först innan Facebook och sånt. I drömmen var det april.
    Och vi döpte honom till Damien. Helt olikt namnen vi egentligen har.
    Var så skeptiskt till drömmen så att jag i drömmen fattade att det var en dröm till slut och vaknade!

Får se 10/1 om drömmen hade rätt om kön :P

• AlexandraViberg

Mjj: håller med! Längtar så till 2013 och bli av med detta skit år.. Eller ja, jag gifte mig och plussade. Men förlorade även en graviditet 5 dagar efter bröllopet och blev en äggledare mindre, gjorde utredning, åt massa mediciner.. Minns mer sorg och kamp än lycka tyvärr, trots bröllop och två utlandsresor. Så 2013 ska bli fantastiskt!
    Vill ha 12 överstökat nu!

2013 ska bli ett år med sparkar i magen, boande av bebis rum och sen få se ett helt nytt liv ta fart! Åh gråter nästan när jag tänker på det!! :D

• AlexandraViberg
    tantS skrev 2012-12-31 15:39:05 följande:
    Det här med vad man stoppar i sig. Jag tror att lergigan och alla piller jag nu stoppar i mig är mer skadligt än ett litet glas vin. Inte nu sagt att jag ska dricka vin, men det känns fasiken inte bra att stoppa i sig piller. Jag va på systemet och köpte alkoholfri persikocider.
    Tänkte kanske outa mig på Facebook ikväll. Typ göra ett kollage över året som gått och ta med bild på plusset och ultraljudsbild..Kanske.. :) Vad säger ni? Är ni outade?
    Vi outade på julafton på facebook genom en bild på en storasyster som precis fick veta och hade en storasyster tröja på sig :)
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • AlexandraViberg

Dottern var hos sin pappa idag.. :(
    Så det blev ingen årlig familjebild men här är vi från förra Nyår iallafall :)

Gott nytt år och nu jäklar är det 2013 och vi ska få bebis ju!!
  • AlexandraViberg

Vi firade hos nykterister så det fanns inte ens alkohol i huset. De är inte nykterister för att de missbrukat förut utan mammas man har aldrig ens smakat alkohol och ser inte meningen med det, så där finns aldrig alkohol. Skönt för mig som inte behövde vara nykter ensam bland massa fyllisar :P

• AlexandraViberg

Idag är jag så jävla arg.. :(

Dotters pappa fick välja om han ville ha nyår eller inte, jag poängterade att vi inte skulle göra något speciellt så vi kunde absolut ha henne eftersom vi inte ska dricka eller gå på fest. Men att han fick bestämma eftersom vi alltid har julafton. (vi byter förövrigt på måndagar så nyår var min dag)

Han valde att ha nyår så hon skulle komma tillbaka idag. Hela morgonen har jag fått jaga honom, smsat sen klockan 11 och tänkt att hade hon varit där så borde de vara vaken nu.
    Så jag smsar hans mamma istället (hans dumpningsställe) och mycket riktigt var hon där.. så hon kommer hit om 30 min.

Men blir så jävla less.. skulle han ändå på fest och lämnade min ögonsten hos sin farmor så kunde hon ju fan varit med oss. Föräldrar liksom. Visst farmor vill ju också träffa henne men det gör hon varje helg han har henne ändå och högtider tycker jag prioriteras till den andra föräldern om man själv inte kan, innan man lämnar till annan familjemedlem.

Satt igår och tänkte smsa och fråga om hon skulle vara med honom eller farmor men tänkte att nä, eftersom han valde att ha henne så är han nog med henne.. Blir fan så jävla less.. Vi ville ju ha henne, men man måste ju dela.. S U C K !

(han åt på sin höjd middag med henne eftersom han fortfarande inte svarar när jag försöker få tag på honom så har han nog inte klivit upp ännu = bakis...)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~