~* Juni Bebisar 2013 *~
Nä jag minns inte det sen dotter heller men då visste jag inte hur skört livet är :P
Ja alltså jag blir så less! Hon sa att hon grinat efter oss några gånger men får hon inte som hon vill hör kan hon ju grina efter andra här med.. Hon fyller ju 6 om en månad.
Vi har ju varit i tvist, eller egentligen var de ingen tvist. Han skrev på papper från min advokat att ge mig vårdnaden med umgänge för honom, sen väl på socialförvaltningen då de slutgiltiga papperen skulle skrivas (de måste göras med leg inför två från soc) så övertalade de honom att inte skriva på och typ flera möten senare stod vi med varannan vecka.. Jag vet dock att hans tjej gör nästan allt med henne och att hon sover hos sin farmor varje helg han har henne, dvs varannan helg.
Så jag är inte glad på soc.. Ska ge honom till sommaren har jag och advokaten kommit fram till så får vi se sen..
Jo hon hade det bra men han hade kommit vid 8 sen gått vid 10. Dvs hon var där redan sen helgen och hon sa nu att hon var där sen i fredags.. :/