~* Juni Bebisar 2013 *~
Natan så hade jag under min kräk period i graviditeten. Kanske är att musklerna inte orkar egentligen eller nått. Hände två-tre gånger men tänkte inte så mycket på det.
Natan så hade jag under min kräk period i graviditeten. Kanske är att musklerna inte orkar egentligen eller nått. Hände två-tre gånger men tänkte inte så mycket på det.
Hur högt upp är era livmödrar? Min går drygt 1½ finger ovanför naveln nu! Tyckte det var högt upp jag! :O
Men det viktigaste är ju att allt ser bra ut... :SKan inget om ägg, är väldigt allergisk mot det och MASSA mer saker..
Men känns inte bekant att det skulle vara dåligt? Men så lyssnar jag inte riktigt när det pratas om ägg eftersom jag inte ens har någon aning om hur det smakar :P
Dottern har klarat sig så jag hoppas att denna också gör det :)
Jag skulle ta med vagnen till bussgods för att få rätt bedömt, de kan gå på både vikt och volym. Paketera det gärna innan, behöver inte vara en kartong, jag fick en vagn invirad i sopsäckar och silvertejp. Huvudsaken något täcker så det är mindre risk att tyget förstörs eller chassit repas. :)
I helgen ska vi byta allas rum! Dottern in i vårt, vi in i det tomma rummet och sen bebisgrejerna in i dotterns nuvarande rum! Har fixat hjälp från makens släkt tills dess, då jag inte tänker bära något!
Vi ska då även passa på att rensa.
Glada att vi fick bort detta monster från dotterns rum i veckan: