• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Vicke

Hej! Jag testade positivt dagen efter bim och det var positivt. Jag väntar vårt 3:e barn i juni 2013, i slutet. Är glad samtidigt som jag vill vara gladare. Sambon är i Bryssel på jobb o h jag känner mej så ensam med glädjen. Sen kan jag inte låta bli att tänka på missfall, vill inte vara ensam om det skulle bli så. Äh ska sluta oroa mej nu :)... Jag ska ju bli t r e barnsmamma, galet ;).

Ida 051005 & Noah 070716
  • Jarnia

Å nej... *gråter* Jag blöder... Färskt rött blod. Och symptomen borta. Har ringt gyn.mottagningen och de ska ringa upp mig. Vill åka in och kolla upp. Dör av oro.

• Träz

Åh nej Jarnia...! Hoppas hoppas att det går vägen!!! Jag håller tummen stenhårt!
    Stor stor kram!!!

• Blåbärssaft

Åh nej vad hemskt! Jag hoppas allt går bra för dig! Håller tummarna!

• 1000

Jarnia, håller mina knubbiga små tummar för dig. Jag har en liten fundering. Jobbar i arbetuniform o byxorna e extremt tighta i midjan, lixom som jag stundtals får knäppa upp dom när jag sitter, vilket är typ hela tiden.. Är det nån fara tror ni? Får inte ha privata byxor utan giltigt själ o jag vill inte säga nåt än på jobbet. Och enda suget hittills är te.

• hazel87

Hoppar också in i denna tråden plussade förra veckan och beräknad bf är 8 juni
    så nu väntas barn nr 2.. Någon som också valt att skaffat barn tätt??
    det kommer att vara 13 månader mellan barnen, vi vet inte riktigt va vi gett oss in i men ska bli mysigt med en liten till. 

• Sassahed

1000. Välkommen hit! 
    Här kommer ett tips då   Carriwell Flex-belt

Kostar en del men man kan säkert sy ett om man vill kunna ha sina vanliga byxor lite längre. 

I dag så är jag på v 6 +1. 3 e barnet och än så märker jag inget på magen. Skönt det, för jag vill vänta ett bra tag till innan jag berättar på tex jobbet. 

Är inte sugen på något alls. men märker att jag mår mer illa när jag är hungrig.  Hemskt att laga mat och känna allt mat os. Men när jag sedan ska äta så kan jag vräka i mig hur mycket som helst.

• Sassahed

Hazel87. Välkommen hit!  lägg gärna in dig i BF listan, länk dit hittar du i TS. Jag väntar 3:e barnet men det har inte blivit så tätt mellan som jag kanske skulle ha önskat eftersom jag haft problem med min ÄL och fått äta pergotime därför. Mina andra är 5½ och 3½ nu.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~