Blåbärssaft skrev 2012-10-16 21:20:55 följande:
Lino83- jag längtar också väldigt men jag försöker tänka som dig att man faktiskt borde njuta mer! Jag tycker det dessutom är grymt jobbigt att ha hemligheter för mina nära och kära men samtidigt vill jag hålla den här hemligheten just hemlig några veckor till!
Jag funderar på att köpa något litet till bebisen till helgen. Lite symboliskt och kanske dumt ifall något skulle hända men som AlexandraViberg skriver får man isåfall spara plaggen till nästa varmt efterlängtade bebis!
Jag upplever att den här graviditeten känns så overklig. Jag har väldigt svårt att ta in att jag är gravid. Misstförstå mig rätt, jag är jätteglad att det tog sig och jag är lyckligt lottad att det gick så fort men det känns liksom så overkligt. Kanske blir det mer verkligt när alla omkring en vet och när magen blir synlig.
Hur känner ni?
Jag fattar heller inte att jag är gravid, har alltid trott att det kommer att ta lång tid för mig att bli gravid också blir vi det en månad efter p-pillerstoppet! Gissa om jag blev chockad. Är jättelycklig över detta men samtidigt kommer alla tankar om allt, klarar vi detta också vidare? Jag är övertygad om att vi gör det men man får mycket tankar.