• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • wassan

Jag har bg 15 juni och har inte ens fått kub/vul tid jag får göra det pga mina två MA

• mytol
    Valborgs skrev 2012-10-17 18:29:47 följande:
    Känns långt bort, görs inte kub/nupp hos er? Det ska väl göras senast 13+6 och blodprov helst 10 dagar innan? Du borde väl vara längre gången då? Jag har fått tid till 19 nov och det var enligt BM precis på gränsen, har bf 13 juni.

Jag har bf 11 juni å ska på inskrivning den 19:e nov och nupptestet ul den 29:e....
  • mytol

Nästa torsdag den 25/10 ska vi på vul. Ringde förra onsdagen å de de 2 veckorna kändes så himla avlägset men vipps så har en vecka redan passerat. Nu har ja ju iofs jobbat en hel vecka i sträck så tiden har sprungit iväg.

• AlexandraViberg

Valborgs: får inte ta mina migräntabletter och vill inte ta Massa Alvedon heller men de jag tar hjälper INTE. :(
    Ska nog ringa BM imorgon och fråga lite..

Vi blir inte erbjudna kub/nupp, är 23 och 24 år och vill vi göra det får vi vända oss privat. Så vi bestämde att inte göra det.

• Tristar
    AlexandraViberg skrev 2012-10-16 23:18:34 följande:
    Lindamj: såhär tidigt blir det hälsosamtal, kolla järnvärde kanske och så! I v.10-13 brukar inskrivningen vara. :)
    Fick inskrivning redan nästa fredag v7 men det kanske är för att man ska hinna med KUB testet om man vill, innan det är det ju frejasamtal med.. Räknar inte med att få höra hjärtat redan nästa vecka eller vad tror ni ?
  • AlexandraViberg

Oj tidigt! Näää alltså i 6+4 när vi ska på vul igen kan vi inte ens räkna med att SE hjärtat, än mindre höra det. Dröjer nog några veckor till.. :(

V.12 kanske! De rekommenderar ju inte att man använder doppler och lyssnar innan v.18 i vårt landsting men vet andra som har v.12 och då brukar man få leta hjärtat rätt länge.

• Sömntutan
    Valborgs skrev 2012-10-17 18:29:47 följande:
    Känns långt bort, görs inte kub/nupp hos er? Det ska väl göras senast 13+6 och blodprov helst 10 dagar innan? Du borde väl vara längre gången då? Jag har fått tid till 19 nov och det var enligt BM precis på gränsen, har bf 13 juni.
    Ingen aning, jag vet knappt vad det innebär? men BM jag pratade med verkade en aning snurrig måste jag säga.
    Ändrade tider hit och dit...
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Lino83

Jag ska på VUL den 7 november! Kommer då vara i v 7+4.

Det känns som en evighet dit och jag är så rädd för MF/MA... önskar att jag kunde slippa denna j*vla oron. Eftersom jag knappt har några symtom heller så "känner jag efter" hela tiden... klämmer mig på bröstvårtorna för att se om de fortfarande ömmar... (och det är inte så roligt som det kanske låter... haha).

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~