• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • wassan

Jag har köpt 2 par byxor från hm och hade jag sen innan men den passar inte och så har jag massa tröjor och tunikor ;)) ellos har byxor för 279

• AlexandraViberg
    Pellefanten skrev 2012-10-16 20:12:06 följande:
    Hoppar in här jag med :) bf 22 :)
    Grattis och välkommen! :)
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • AlexandraViberg

Det enda jag köpte förra grav var ett par mammabyxor som knappt användes.

Jag har mycket längre linnen, tröjor, skjortor osv som kommer räcka väldigt långt! :)

• Sömntutan

Åhh vad jag längtar till man kan börja köpa grejer till bebben. Haha, vad rolig man är. Först väntade man så på plus, nu väntar man på att de första 12 veckorna ska gå så missfallsrisken minskar, sen längtar man till magen syns, sen längtar man till att man kan börja köpa grejer till bebben och sen längtar man till bebben ska komma. När sjutton ska man bara leva in nuet och inte vänta och längta så jäkla mycket?

Äntligen! BF ~14 juni
  • Lino83
    Sömntutan skrev 2012-10-16 20:59:38 följande:
    Åhh vad jag längtar till man kan börja köpa grejer till bebben. Haha, vad rolig man är. Först väntade man så på plus, nu väntar man på att de första 12 veckorna ska gå så missfallsrisken minskar, sen längtar man till magen syns, sen längtar man till att man kan börja köpa grejer till bebben och sen längtar man till bebben ska komma. När sjutton ska man bara leva in nuet och inte vänta och längta så jäkla mycket?
    Äntligen! BF ~14 juni

I hear you, sister!! ;)
  • AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2012-10-16 20:59:38 följande:
    Här väntas inget på att köpa lite kläder och sånt till bebisen, skulle något hemskt hända så kommer vi ju ändå försöka få fler barn och då är kläderna kvar. (Har ett plagg från förra grav exempelvis) :)
    Men de större grejerna får vänta!
  • vigillarmtb

Ett tips! Hm har mammabyxor/jeans fr 99 kr!! Jättesköna och med låg o fast mudd - älskar mina (i svart).

• mysmamman2

Men åh jag skrev hela min livs historia jag men det hamnade i bildtråden ........ Suck läs där om ni vill.. Kan inte kopiera in till denna sida e på jobbet och appen är ingen hit .

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~