• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Blåbärssaft

Jag är inte heller sugen på något och aptiten är sin bortblåst! Kan ha att göra med min halsfluss också iofs. Men jag känner inget sug för mat alls!!

Välkommen alla nya :)

• Madelen21

här finns fler som inte har nån aptit....
    laga mat går bra värre å äta den...

bläsh...

på fredag är det storhandling här å ska skriva en matlista idag tänkte jag....
    kul när man knappt vill äta...

ska se till att bara planera goda maträtter så får vi se... till helgen ska jag iaf frossa i taco tror jag :)

nån som vet om man kan äta philadelphia ost???
    blev så sugen på cheesecake

plus att ja har ett så gott recept på taco paj utan paj skal.. själva botten består av philadelphia ost och creme freiche... 

• Sassahed
    Blåbärssaft skrev 2012-10-17 11:05:43 följande:
    Jag är inte heller sugen på något och aptiten är sin bortblåst! Kan ha att göra med min halsfluss också iofs. Men jag känner inget sug för mat alls!!

Välkommen alla nya :)
    Mår bara illa när jag tänker på mat men samtidigt så är jag ju hungrig.

Men det jag känner av mest och som faktiskt är jobbigare är denna trötthet jag känner heeela tiden. Spelar igen roll hur tidigt jag går och lägger mig eller om jag drar mig om morgonen för jag gäspar och är trött hela tiden ändå.

1000: hittade en till som var billigare. Belly Belt combo fertile mind, Men man behöver ju liksom ha en längre tröja eller skjorta för att det inte ska synas att byxorna inte är stängda.  Jag tror inte att det är någon fara så här tidigt iaf att byxorna sitter åt men det är ju inte skönt.    
  • Blåbärssaft

Jaha, testade positivt för streptokocker i halsen. Suck! Det var som jag trode, en halsfluss! Jag informerade läkaren om att jag var gravid och fick Kåvepenin utskrivet att äta i tio dagar! Det känns inget roligt att äta penicillin så här tidigt i graviditeten men hon (läkaren) läste högt för mig ur FASS att det inte skulle vara någon fara och att det gjorts forskning på just denna medicin och graviditet. TROTS det känner jag olust :(

Hon förklarade att streptokocker  på sikt som inte behandlas kan sprida sig och bli en invasiv streptokockinfektion då den går ut i blodet. Skitläskigt! Jag gör nog som hon säger i alla fall...

Madelen21 skrev 2012-10-17 11:12:02 följande:
    här finns fler som inte har nån aptit....
    laga mat går bra värre å äta den...

bläsh...

på fredag är det storhandling här å ska skriva en matlista idag tänkte jag....
    kul när man knappt vill äta...

ska se till att bara planera goda maträtter så får vi se... till helgen ska jag iaf frossa i taco tror jag :)

nån som vet om man kan äta philadelphia ost???
    blev så sugen på cheesecake

plus att ja har ett så gott recept på taco paj utan paj skal.. själva botten består av philadelphia ost och creme freiche... 
    Kolla bara så osten är pastöriserad. Då är det ju fritt fram Skrattande Tacos brukar det bli här till helgen med :) 
  • Jarnia

Tack alla. Jag är jätteorolig men har fått en tid i em för att kolla upp det. Håll tummarna för att jag får se ett tickande hjärta är ni snälla!

• Blåbärssaft
    Jarnia skrev 2012-10-17 12:02:07 följande:
    Tack alla. Jag är jätteorolig men har fått en tid i em för att kolla upp det. Håll tummarna för att jag får se ett tickande hjärta är ni snälla!
    Håller tummarna superhårt! Lycka till i em! Kram
  • Mamma 2011

Intressant att följa alla er! Jag är jätteglad:) Har redan en 10 månaders, var det någon mer med tätt?

• Valborgs

Hazel87: välkommen hit :) här kommer det bli 18 månader mellan minsta tjejen och pyret i magen, så känner mig oxå lite nervös. Men tror det blir toppen, jobbigt i början säkert, men man får nog tillbaka det sen. Vi är ett gäng här inne som får tätt iaf, har svårt att hålla isär alla just nu bara ;)

Vi kanske ska skriva in på bf-tråden när ev syskon är födda oxå? :)

Välkomna till alla er andra nya :) så underbart med så många juni-bebisar :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~