• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mysmamman2

Jag köpte mammabyxor på hm nu, 199:- och e så jäkla sköna!! Hög mudd är det på dom..

• Blåbärssaft

Lino83- jag längtar också väldigt men jag försöker tänka som dig att man faktiskt borde njuta mer! Jag tycker det dessutom är grymt jobbigt att ha hemligheter för mina nära och kära men samtidigt vill jag hålla den här hemligheten just hemlig några veckor till! 

Jag funderar på att köpa något litet till bebisen till helgen. Lite symboliskt och kanske dumt ifall något skulle hända men som AlexandraViberg skriver får man isåfall spara plaggen till nästa varmt efterlängtade bebis!

Jag upplever att den här graviditeten känns så overklig. Jag har väldigt svårt att ta in att jag är gravid. Misstförstå mig rätt, jag är jätteglad att det tog sig och jag är lyckligt lottad att det gick så fort men det känns liksom så overkligt. Kanske blir det mer verkligt när alla omkring en vet och när magen blir synlig.

Hur känner ni? 

• mrshope

Jag säger ett litet försiktigt hej - gravid med första barnet, fick veta igår så det är väldigt nytt.
    Enligt diverse uträkningar på hemsidor och appar så är det beräknat till 21:a Juni.  Bor i England! Livrädd för missfall... 

• Asivol

Hoppar gärna in här med, plussade idag och Bf den 29 juni tredje barnet, en 6åring och 3åring här hemma nu! Har inte riktigt fattat att jag är gravid än...

• wassan
    mrshope skrev 2012-10-16 21:21:44 följande:
    Jag säger ett litet försiktigt hej - gravid med första barnet, fick veta igår så det är väldigt nytt. Enligt diverse uträkningar på hemsidor och appar så är det beräknat till 21:a Juni.  Bor i England! Livrädd för missfall... 

Välkommen! grattis
    Asivol skrev 2012-10-16 21:24:29 följande:
    Hoppar gärna in här med, plussade idag och Bf den 29 juni tredje barnet, en 6åring och 3åring här hemma nu! Har inte riktigt fattat att jag är gravid än...

Välkommen ! Grattis det tar tid innan man hinner smälta nyheten
  • Asivol

Tackar tackar! Kul att kunna dela detta mer fler och få prata av sig lite

• AlexandraViberg

Blåbärssaft: man förstår inte mer att man är gravid när man försökt 16 månader! Jag lovar! ;)

Har nog inte klickat i lillhjärnan här heller trots att jag sett graviditeten på vul..

• mrshope
    LindaMJ skrev 2012-10-16 21:27:26 följande:
    Vad roligt Välkomna och grattis tjejer :)
    Tack! Jag är helt chockad, jag var helt bombsäker på att jag var infertil. Hade till och med bokat in mig hos min husläkare för att påbörja utredning. Men jag är jätteglad att jag har fått ett plus, herre gud, trodde aldrig att det skulle hända. 
  • Alexandraochlillal

Extremt ömma bröst och "bubblande" mage. Finns oro för missfall då jag har ett i bagaget.. Ska till bm imorgon och vill på VUL snarast för och se att allt är ok!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~