• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • gorek86

Ja det som jag har problem med är att jag fyller år om några veckor och har planerat länge att jag ska ha fest för familjen då ( trodde ju inte att jag skulle va gravid redan). En del av mina släktingar har nog förstått att vi har börjat planera barn så det kvittar nog vilken ursäkt jag kommer med så kommer de att fatta ändå, vilket känns tråkigt vill ju att det ska bli en överraskning :)

• Jarnia

Gjort VUL precis. Det blev ett tråkigt resultat eftersom man inte hittade något foster. Bara hinnsäck och gulesäck. Man trodde att jag inte är i vecka 7 utan kanske bara vecka 5 men det känns orimligt. Har fått återbesökstid nästa vecka för nytt VUL. Fy fan vad pissigt rent ut sagt!!

• Blåbärssaft
    Jarnia skrev 2012-10-17 14:47:07 följande:
    Gjort VUL precis. Det blev ett tråkigt resultat eftersom man inte hittade något foster. Bara hinnsäck och gulesäck. Man trodde att jag inte är i vecka 7 utan kanske bara vecka 5 men det känns orimligt. Har fått återbesökstid nästa vecka för nytt VUL. Fy fan vad pissigt rent ut sagt!!
    Åh nej Jarnia Rynkar på näsan fy fan vad orättvist! Kram till dig!
  • alv

Skrev i början, men är inte så aktiv med att läsa ofta. Kul med fler som kommer ha tätt mellan syskonen, firar min 10-månaders nu i veckan. Tråkigt att läsa att vissa av er inte njuter utan mest känner oro. Det lär vi behöva göra hela barnens liv, minuter vi mesans vi vet var vi har dem

• alv

Jarnia, tråkigt. Hoppas du ser nåt nästa vecka! Om inte, vill inte låta kall, men bättre att veta nu än senare i graviditeten

• mco

Hej! 
    Jag plussade i förrgår och räknade ut att jag blir tvåbarnsmamma 21 Juni.
    Är idag i v.4+4.
    Tror inte att jag kände sån här oro med sonen. Livrädd för missfall!    

• Blåbärssaft
    mco skrev 2012-10-17 15:31:04 följande:
    Hej! 
    Jag plussade i förrgår och räknade ut att jag blir tvåbarnsmamma 21 Juni.
    Är idag i v.4+4.
    Tror inte att jag kände sån här oro med sonen. Livrädd för missfall!    
    Hej och välkommen Skrattande Vi har samma Bf den 21 Juni! Jag är också i v. 4+4! Jag känner också oro och minns inte heller att jag tänkte så mycket på mf när jag väntade min son. 
  • LitenOchSkeptisk

Var ett tag sen jag var här och läste nu, hoppas alla mår bra! Har haft fullt upp med att flytta ihop med min karl och började på nytt jobb i måndags, så det är många omställningar nu. Jag fick dessutom internetförbud av både sambon och min mamma eftersom jag nojjade för mycket över allt och googlade allt som kunde gå fel med graviditeten Tungan ute

Än så länge verkar allt gå bra, symptomen har avtagit en del men de är fortfarande där så jag försöker att inte nojja så mycket över att de inte är lika kraftiga. Magen svullnade jämt förut så fort jag åt, men nu är den väldigt snäll och "normal" igen.. Tänk om jag kunde ha en barnmorska boende hos mig på heltid, redo med ett VUL så fort jag började bli knäpp! Glad

Grattis till alla nytillkomna i gruppen!

• Madelen21

wohooo

idag kunde jag äta middagen :)
    pannkaka blev det :)

sitter å kollar på tradera, letar mammakläder å kan såklart inte låta bli å kolla bäbiskläder :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~