• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg
    vigillarmtb skrev 2012-10-17 20:04:56 följande:
    Bellabu, jag blev också nekad! Men kör på en fuling om ngn vecka - går via akuten (skylla på oro eller misstanke om uvi/ ont i rygg/mage) vet att moralen o etiken brister där men har man kämpat 15 månader vill man inte få veta i v 18/19 att fostret dött osv..
    Så hade jag gjort med om jag inte fått mitt vul!
    Bokade först på min klinik nu på fredag men tyckte det var sent så bokade på KK förra fredagen men har kvar tiden på fredag då jag hoppas se ett hjärta!

Förra gången, då det faktiskt gick åt helvete med fostret i äggledaren så fick jag övertala sjukvården att få komma in.. Man måste överdriva!
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Madelen21

här sitter jag å kollar på bonde söker fru å nu känner jag mig sådär uppsvälld känns som jag är i jaa.. ja vet inte vilken månad :)

• vigillarmtb

Vet att västernorrland och Västerbotten (där jag bor) inte erbjuder och de hänvisar till privat (850kr). Här görs ul i v 18+0 som tidigast! Enda vägen till vul/ul, innan 18+0, är via akuten

• mamma 02
    Madelen21 skrev 2012-10-17 20:17:33 följande:
    här sitter jag å kollar på bonde söker fru å nu känner jag mig sådär uppsvälld känns som jag är i jaa.. ja vet inte vilken månad :)

Det gör jag också.
    ÄL 3/10 BIM 17/10
  • wassan

Jag fick inte heller ta mina migrän tabletter...vad tar ni istället? För mig funkar inte panodil eller Alvedon..

• Madelen21

lino83

ok jag har inte tagit något digitalt test men har köpt cb å fått superstarkt.. alla mina test har varit starka..

nu är magen supersvälld :) 

• Träz

Till mig sa hon på gyn att så länge det inte är en blödning eller smärtor i magen, så kunde jag vänta till rutin ul.. Hon förstod min oro, men skulle dom ta in alla som ringde o ville göra vul, så skulle inte tider finnas till andra som hade ärenden till gyn..! :-/

• nonayti

Här är det en till som har plussat. Bäbis enl sista mens den 17, men enl äl den 27.

Grattis alla nyplussade!

• mamma 02

Har ej fått min mens.

ÄL 3/10 BIM 17/10
  • vigillarmtb

AlexandraV., så tänker jag med - man måste överdriva! Min son bröt höger fot på förskolan för 1,5 år sedan - läkarna missade och jag tjatade till oss röntgen. Likaså bröt han vänster (på samma förskola) för ett år sedan, även då missade de och vi tjatade! (Vi har såklart bytt förskola!)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~