• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Bellabu

Åååh jag blir då irriterad... Ringde och ville boka tid för VUL eftersom jag fick ma i mars och fick skrapas men de vägrar ge mig en tid! Jag får vänta till rutin ul.. Som är i veckan 18!! Vill ju på ett VUL runt vecka 12 för att se så att allt ser bra ... Är så orolig.... :(

• Madelen21

ush jag känner mig orolig å nervös.... symtomen kommer å går.. har läst att det är vanligt... fan att ja inte har test hemma.. har beställt från testlagret å inte fått dom, d ha blivit nå strul hoppas ja får dom i morron.. hatar att behöva va orolig... 

• Träz

Bellabu- Jag fick inte heller komma på ett vul..! Hade mf i maj.. Men jag skulle oxå få vänta på rutin ul.. Konstigt att det skiljer så mycket på landstingen..! Vissa får o andra inte..!

• Madelen21

åå vilket humör jag har :) min älsta dotter går mig på nerverna... säger att hon är trött å vill sova.... så pappan har försökt men inte.... hon är pappas flicka... bara pappa som duger.

• mamma 02

Har ej fåttr min mens.

ÄL 3/10 BIM 17/10
  • vigillarmtb

Bellabu, jag blev också nekad! Men kör på en fuling om ngn vecka - går via akuten (skylla på oro eller misstanke om uvi/ ont i rygg/mage) vet att moralen o etiken brister där men har man kämpat 15 månader vill man inte få veta i v 18/19 att fostret dött osv..

• LitenOchSkeptisk

Vad konstigt att ni blir nekade? Jag bokade tid hos gynekolog av andra anledningar, men när jag väl var där så frågade han bara spontant om jag ville göra ett VUL för att kunna bli lite mer säker på vilken vecka jag var i. Inga problem alls..

• AlexandraViberg
    mysmamman2 skrev 2012-10-17 19:42:55 följande:
    Vi blir inte en erbjudna kub och vi har ingen privat klinik här i ösd heller, skit norrland ... Kag vill göra kub nupp eller va fasen de heter.. Fattar inte varför inte alla får göra det den som vill!
    Kanske skulle bli så jävla många som gör det, så de måste fokusera på riskgruppen (35+) först. Ingen aning jag men låter logiskt :/
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Lino83
    Solrosan skrev 2012-10-17 19:44:20 följande:
    Plussade precis här!!! Kan knappt tro det är sant.....! :) Hakar på denna tråden då det isf blir en junibebis :=)
    Grattis!! Vilken v är du i? Symtom? :)
    Madelen21 skrev 2012-10-17 19:50:33 följande:
    ush jag känner mig orolig å nervös.... symtomen kommer å går.. har läst att det är vanligt... fan att ja inte har test hemma.. har beställt från testlagret å inte fått dom, d ha blivit nå strul hoppas ja får dom i morron.. hatar att behöva va orolig... 
    Känner precis samma... Ska ta mitt sista digitala imorgon och hoppas på att det minst visar gravid 2-3. Då kanske jag blir något lugnare...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~