• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Blåbärssaft
    vigillarmtb skrev 2012-10-17 20:51:09 följande:
    Åh vad Sven-Arne är piiiinsam... Hjälp
    Haha Cool jag satt och skämdes!!
  • AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2012-10-17 20:53:12 följande:
    Men Alex jag du redan glömt våra nattliga samtal om elitserien ?
    Ja ok, ja men då behöver jag ju inte ens fundera på hur jag ska göra med testen. Jag blir ju inte erbjuden nått iaf.
    Men visst måste åldern ha sjunkit? Har alltid hört att dessa test inte gjorts förrän man är just 35+.
    Nej nej, var ju därför jag vart så glad när du kom hit! Men minns inte exakt vart du bor.. hejar du på brynäs? Minnet som en guldfisk vettu! :P

Nä, enligt BM så erbjuds man om man är 35+ men får ju göra privat innan om man vill.
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Madelen21

vigillarmtb: ja jag håller med dig....  han johan gillar jag nog bäst av dom alla... 

• Sömntutan

Nä jag är ju modoit. Bor ju i Ö-vik så det blir ju Västernorrlands landsting för mig också.

• vigillarmtb

Sömntutan, jag har gjort en tråd för öviks sommarbebisar.. Bor ju i Umeå nu men flyttar hem till Övik i december - vill ha en mysig fikagrupp i framtiden

• AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2012-10-17 21:04:57 följande:
    Nä jag är ju modoit. Bor ju i Ö-vik så det blir ju Västernorrlands landsting för mig också.
    Just ja fan, det var därför jag inte minns, förträngde ;) Såg precis att ni förlorade :/
  • Sömntutan

vigillarmtb: Vad trevligt! Länka gärna. Jag bor ju lite utanför, men nära nog för att gärna åka ner för en fika. Jaha så du bor i Umeå. Själv pendlar jag dit i stort sett varje dag .

• mytol
    AlexandraViberg skrev 2012-10-17 20:15:01 följande:
    Kanske skulle bli så jävla många som gör det, så de måste fokusera på riskgruppen (35+) först. Ingen aning jag men låter logiskt :/

I min kommun blir alla oavsett ålder erbjudna kub och nupptestet. Själv är jag 29. Jag däremot tycker inte om valet. Jag och min sambo är lite oense då han vill göra det för att om de skulle visa något så vill han "göra ngt åt det", medans jag inte vet om jag skulle klara av att ta bort det. Jobbar ju som personlig assistent å är så medveten om så många andra diagnoser som är 1000 ggr värre än dom som dom här testerna visar. Risken finns ju alltid oxå att man tar bort ett friskt barn för att risken finns om annat.
  • mamma 02

Tog ett gravid test (Testlagret) då. Det visar sig negativt. Tog det nu för en liten stund sedan..

ÄL 3/10 BIM 17/10
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~