Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Pop kläder är white trash!

Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?

• Svar på tråden Pop kläder är white trash!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 20:38:23 följande:
    Om jag skulle sy själv skulle det möjligtvis bli billigt, definitivt originellt men snyggt?
    Näää, det tror jag knappast. Skrattande 
    Man kan köpa mönster att sy efter på vanliga sy-butiker. :) Jag själv har inga barn så jag skall väl helst bara vara tyst, men varför inte? 
  • Anonym (Öh?)

Va? Flytta tråden till sandlådan eller?

• Anonym
    Anonym (Öh?) skrev 2012-10-27 20:40:03 följande:
    Va? Flytta tråden till sandlådan eller?
    Det låter som en bra idé.
  • Koppkaka

Vilket patetiskt försök till provokation. *gäsp*

Leo <3 110819, 3400g och 49 cm lång <3
  • Anonym

Jag skiter fullständigt i vad folk köper för kläder till sina barn. Finns det någon som verkligen orkar bry sig om sånt?

• Mandel

Det fåniga i hela kråksången är väl att kläderna är dyra och så är det billigare kläder som slår dem i tester om kvalité och ändå så bara folk MÅSTE ha Pop för det är så prisvärt.

Men vill folk lägga sina pengar på det så är det upp till dem. Jag gör det inte.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym

Om man nu skall vara WT så bör man veta vad WT är för något: Personer som sägs vara white trash har ofta svag ekonomisk situation, låg bildnings- och utbildningsnivå samt ett ointresse församhälls- och kulturfrågor. Ett slags allmän smaklöshet brukar också förknippas med begreppet. I populärkulturen framställs white trash ofta som överviktiga med många barn och dålig hygien. Personer med ordnade ekonomiska och sociala förhållanden, men med en folklig och osofistikerad framtoning, är dock inte white trash i ordets egentliga bemärkelse.

Svag ekonomisk situation = inte så rika.. = Billiga kläder.. 

Tror polarn och pyret är FÖR dyrt för WT.. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 21:14:44 följande:
    Om man nu skall vara WT så bör man veta vad WT är för något: Personer som sägs vara white trash har ofta svag ekonomisk situation, låg bildnings- och utbildningsnivå samt ett ointresse församhälls- och kulturfrågor. Ett slags allmän smaklöshet brukar också förknippas med begreppet. I populärkulturen framställs white trash ofta som överviktiga med många barn och dålig hygien. Personer med ordnade ekonomiska och sociala förhållanden, men med en folklig och osofistikerad framtoning, är dock inte white trash i ordets egentliga bemärkelse.

Svag ekonomisk situation = inte så rika.. = Billiga kläder.. 

Tror polarn och pyret är FÖR dyrt för WT.. 
    Du upprepar dig eller så har du inte läst tråden.
Svar på tråden Pop kläder är white trash!