• Anonym (Fundersam)

Nakenbilder?

Hej alla!

Har en sambo, som jag skulle vilja ge lite nakenbilder på mig (såklart) i julklapp. 

Nu funderade jag bara på vad ni tycker om den här idén?

- Kan det tolkas fel på något vis? Alltså - är det snuskigt/ tacky på nått vis eller är det bara "kul och lite erotiskt", som jag tänker mig?   

- Hur vågade bilder skulle ni vilja ha av er partner? Vill inte ha något "äckelsvar" utan seriöst vad ni tycker.
    (Ex. helt naket? underkläder? ingående bilder på vissa delar så att säga? att man gör grejer på bilderna...?)

- Är det slampigt på nått vis (inte vet jag?!) att ta t ex bilder på när man särar på benen naken eller tar på sig själv så att säga? Vet att han gillar att se sådana saker (att man tar på sig själv osv.) 

Vill bara att bilderna ska tas emot väl, lekfullt och sensuellt, lite snuskigt/ erotiskt/ eggande hehe - men inte slampigt, så att han får för sig att jag är billig på nått vis. Vissa kanske inte vill att tjejen sin ska vara lite porrig hehe...

Personligen tycker jag att det skulle vara väldans hett med snuskiga bilder, men ja, man vill ju inte överdriva Tungan ute

Nu blev det många frågor. Vad tycker ni? Solig 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-29 21:48
    Oi oi! Tänkte bara uppdatera för att ni ska få veta hur det går.

Jag gav inte fotoboken i julklapp, för den var inte klar då och det är den inte riktigt nu heller men snart ska min sambo få den i födelsedagspresent! Om några veckor...
    Har inte varit så taggad på något på länge och är svinigt nöjd med bilderna, i stort sett alla, så här långt. Har 32 bilder totalt varav 6 stycken är kvar att skapa, så att säga. Peppad värre! :D Pepp pepp!

• Svar på tråden Nakenbilder?
  • NHult

Trevligt, ska det vara tavlor att hänga på väggen så kanske du ska behålla trosorna på.
    ska det vara ett litet privat album så kan det ju gärna bli hetare ju längre bak man bläddrar Solig

Bloggar lite här på FL <3
  • Anonym (Fundersam)
    NHult skrev 2012-10-30 18:04:17 följande:
    Trevligt, ska det vara tavlor att hänga på väggen så kanske du ska behålla trosorna på. ska det vara ett litet privat album så kan det ju gärna bli hetare ju längre bak man bläddrar 

Tack för svar! Vet inte om jag ska skriva ut dem på fotopapper, eller om jag ska ge dem (lite tattigare) på usb-minne... hehe :P Inte väggen iallafall :D Så du tycker att man kan kanske ha kläder först och den ta av mer och mer osv?
  • NHult

USB-minne låter lite väl tattigt, då kan du ju lika gärna SMSa bilderna,
    Ett fint allbum där bilderna blir hetare ju mer man bläddrar låter hett.
    Behöver du hjälp att välja ut bilderna ? Flört

• Apopan

Det jag skulle fråga mig är om jag kan tänka mig att någon annan ser dem, något sådant kan ju inträffa.
    Jag skulle därför valt lite mer artistiska proffsiga bilder. Svartvita kanske, naket men inte allt för avslöjande.

Så skulle jag tänkt iaf :)

• sixtenblixten

Tycker att de skulle vara häftigt med foton tagna av ett proffs i studio. Sådana bilder skulle jag gärna ge åt min fru åxå. Men jag vet inte av någon studio som tar nakenfoton. Då kanske inte de kan vara så jätte vågade men nog naken.

• Anonym (Fundersam)
    NHult skrev 2012-10-30 18:10:38 följande:
    USB-minne låter lite väl tattigt, då kan du ju lika gärna SMSa bilderna, Ett fint allbum där bilderna blir hetare ju mer man bläddrar låter hett. Behöver du hjälp att välja ut bilderna ?   

Hmm, jo det är ju klart. Men risken finns ju att någon annan råkar bläddra kanske... Men funderar på svartivta foton som är "classy" men ändå inte lama.
  • Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-10-30 18:13:31 följande:

Hmm, jo det är ju klart. Men risken finns ju att någon annan råkar bläddra kanske... Men funderar på svartivta foton som är "classy" men ändå inte lama.
    Behöver ju inte vara ett album som ligger framme isf.
  • Anonym (Fundersam)
    sixtenblixten skrev 2012-10-30 18:12:55 följande:
    Tycker att de skulle vara häftigt med foton tagna av ett proffs i studio. Sådana bilder skulle jag gärna ge åt min fru åxå. Men jag vet inte av någon studio som tar nakenfoton. Då kanske inte de kan vara så jätte vågade men nog naken.
    Ok. Nja, vill fixa själv. Skulle aldrig gå iväg o ta nånstans. Det här ska ju liksom vara som en spännande liten privat grej. Inte som en proffsig (på det viset) happening. Hehe, ska bara snygga till dem lite med svartvitt i Photoshop. Ska inte vara värsta grejen... :)
  • Anonym (Fundersam)
    Apopan skrev 2012-10-30 18:11:45 följande:
    Det jag skulle fråga mig är om jag kan tänka mig att någon annan ser dem, något sådant kan ju inträffa.
    Jag skulle därför valt lite mer artistiska proffsiga bilder. Svartvita kanske, naket men inte allt för avslöjande.

Så skulle jag tänkt iaf :)
    Ok, vad är allt för avslöjande då? Och om du fick avslöjande av din partner - vad skulle du tycka då?

• Apopan

Ts: Inget uppfläkt skrev typ, utan lite mer "classy", som du själv uttryckte det. Men det är ju upp till en själv, jag skulle ju kunna tänka mig att min sambo skulle kunna få en sådan bild, men jag skulle ju dö lite inombords om bilden spreds, vilket jag nog inte skulle göra om någon lite mer lågmäld bild sågs av andra (inte för att jag blivit glad, men ändå)

Om jag hade fått en sådan av min sambo hade jag såklart blivit glad :P

Svar på tråden Nakenbilder?