• Anonym (Fundersam)

Nakenbilder?

Hej alla!

Har en sambo, som jag skulle vilja ge lite nakenbilder på mig (såklart) i julklapp. 

Nu funderade jag bara på vad ni tycker om den här idén?

- Kan det tolkas fel på något vis? Alltså - är det snuskigt/ tacky på nått vis eller är det bara "kul och lite erotiskt", som jag tänker mig?   

- Hur vågade bilder skulle ni vilja ha av er partner? Vill inte ha något "äckelsvar" utan seriöst vad ni tycker.
    (Ex. helt naket? underkläder? ingående bilder på vissa delar så att säga? att man gör grejer på bilderna...?)

- Är det slampigt på nått vis (inte vet jag?!) att ta t ex bilder på när man särar på benen naken eller tar på sig själv så att säga? Vet att han gillar att se sådana saker (att man tar på sig själv osv.) 

Vill bara att bilderna ska tas emot väl, lekfullt och sensuellt, lite snuskigt/ erotiskt/ eggande hehe - men inte slampigt, så att han får för sig att jag är billig på nått vis. Vissa kanske inte vill att tjejen sin ska vara lite porrig hehe...

Personligen tycker jag att det skulle vara väldans hett med snuskiga bilder, men ja, man vill ju inte överdriva Tungan ute

Nu blev det många frågor. Vad tycker ni? Solig 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-29 21:48
    Oi oi! Tänkte bara uppdatera för att ni ska få veta hur det går.

Jag gav inte fotoboken i julklapp, för den var inte klar då och det är den inte riktigt nu heller men snart ska min sambo få den i födelsedagspresent! Om några veckor...
    Har inte varit så taggad på något på länge och är svinigt nöjd med bilderna, i stort sett alla, så här långt. Har 32 bilder totalt varav 6 stycken är kvar att skapa, så att säga. Peppad värre! :D Pepp pepp!

• Svar på tråden Nakenbilder?
  • Anonym (Fundersam)
    pontus1992 skrev 2012-11-06 11:28:58 följande:

jag vet ju inte om du är kille eller tjej utan vet bara att din sambo är kille. men här du kille och inte vill ha porriga bilder utan erotiska ska du inte ha stånd.
    Jag är tjej (ursäkta, tänkte inte på att jag inte hade skrivit det). Så jag kommer inte ha stånd, helt säkert :) 

• Anonym (Fundersam)

Har tagit en närbild på, well, min fitta. Tycker inte att den ser vulgär eller porrig ut alls. Snarare ganska eh, konstmässig eller nått. Kan jag ta med den eller vad tycker ni? :) (Vet att vissa tycker att jag kan det, som redan svarat, men finns det fler?)

• Tom Araya
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-06 13:47:17 följande:
    Har tagit en närbild på, well, min fitta. Tycker inte att den ser vulgär eller porrig ut alls. Snarare ganska eh, konstmässig eller nått. Kan jag ta med den eller vad tycker ni? :) (Vet att vissa tycker att jag kan det, som redan svarat, men finns det fler?)
    Ja. Solig
  • Anonym (Fundersam)
    Tom Araya skrev 2012-11-06 14:02:35 följande:
    Ja. Solig
    Men finns ingen risk att det tas fel på nått vis då? Vet inte hur men mja, bara funderar...
  • Tom Araya
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-06 14:06:14 följande:
    Men finns ingen risk att det tas fel på nått vis då? Vet inte hur men mja, bara funderar...
    Du känner din kille bättre än jag och alla andra här men om du frågar mig om JAG hade uppskattat en sådan bild från min tjej så är svaret JA.
  • Anonym (Fundersam)
    Tom Araya skrev 2012-11-06 14:19:01 följande:
    Du känner din kille bättre än jag och alla andra här men om du frågar mig om JAG hade uppskattat en sådan bild från min tjej så är svaret JA.
    Ok, ja precis, det kan ju inte du veta Glad Men tar nog med den. Blev så nöjd med den så vore synd om han inte fick se
  • Anonym (Fundersam)
    Kallecaop skrev 2012-11-06 16:24:44 följande:
    svensksexkontakt.se

Där finns det en hel del som visar sig nakna :) 
    Vill inte gå in på den sidan. Inte intresserad.
  • Anonym (Fundersam)

Naiv fråga nu men: Om man skickar in och sammanställer en fotobok på nätet och beställer- då är det någon som tittar på bilderna och kan spara dem väl? Vill beställllaaa.... :P

• Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-07 22:14:04 följande:
    Naiv fråga nu men: Om man skickar in och sammanställer en fotobok på nätet och beställer- då är det någon som tittar på bilderna och kan spara dem väl? Vill beställllaaa.... :P
    Jag gjorde en bok till min man. Jag tog bilderna själv och skrev ut dem i svartvitt, seen klistrade jag in dem i en fin bok. Det blev jättebra!
Svar på tråden Nakenbilder?