• Anonym (Fundersam)

Nakenbilder?

Hej alla!

Har en sambo, som jag skulle vilja ge lite nakenbilder på mig (såklart) i julklapp. 

Nu funderade jag bara på vad ni tycker om den här idén?

- Kan det tolkas fel på något vis? Alltså - är det snuskigt/ tacky på nått vis eller är det bara "kul och lite erotiskt", som jag tänker mig?   

- Hur vågade bilder skulle ni vilja ha av er partner? Vill inte ha något "äckelsvar" utan seriöst vad ni tycker.
    (Ex. helt naket? underkläder? ingående bilder på vissa delar så att säga? att man gör grejer på bilderna...?)

- Är det slampigt på nått vis (inte vet jag?!) att ta t ex bilder på när man särar på benen naken eller tar på sig själv så att säga? Vet att han gillar att se sådana saker (att man tar på sig själv osv.) 

Vill bara att bilderna ska tas emot väl, lekfullt och sensuellt, lite snuskigt/ erotiskt/ eggande hehe - men inte slampigt, så att han får för sig att jag är billig på nått vis. Vissa kanske inte vill att tjejen sin ska vara lite porrig hehe...

Personligen tycker jag att det skulle vara väldans hett med snuskiga bilder, men ja, man vill ju inte överdriva Tungan ute

Nu blev det många frågor. Vad tycker ni? Solig 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-29 21:48
    Oi oi! Tänkte bara uppdatera för att ni ska få veta hur det går.

Jag gav inte fotoboken i julklapp, för den var inte klar då och det är den inte riktigt nu heller men snart ska min sambo få den i födelsedagspresent! Om några veckor...
    Har inte varit så taggad på något på länge och är svinigt nöjd med bilderna, i stort sett alla, så här långt. Har 32 bilder totalt varav 6 stycken är kvar att skapa, så att säga. Peppad värre! :D Pepp pepp!

• Svar på tråden Nakenbilder?
  • Madida

Men alltså det ni diskuterar nu är ju mer vardagsgrejer. Att skicka porriga mms vill ha sin man när han är på jobbet och sådär.

Jag fick uppfattningen att det skulle vara en större grej, en gåva till jul?

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida

*till sin man när han är på jobbet ska det stå

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Anonym (Fundersam)
    Madida skrev 2012-11-01 15:27:59 följande:
    Men alltså det ni diskuterar nu är ju mer vardagsgrejer. Att skicka porriga mms vill ha sin man när han är på jobbet och sådär.
    Jag fick uppfattningen att det skulle vara en större grej, en gåva till jul?
    Ja det ska det ju vara också. Inte mms. Det har jag aldrig sagt. Men han (Matte72) tipsade lite om det iallafall. 
  • Leostar
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-01 15:40:19 följande:
    Ja det ska det ju vara också. Inte mms. Det har jag aldrig sagt. Men han (Matte72) tipsade lite om det iallafall. 

Dra dig inte för mms heller... det är rackarns nice kan jag säga. :)
  • Tom Araya

Det beror ju alldeles på hur man (TS och dennes sambo) är som personer, framförallt sexuellt.

Jag hade uppskattat både lätt erotiska, sensuella, sexiga bilder, mer eller mindre påklädda, exempelvis något tajt som visar formerna eller i snygga, sexiga underkläder men också riktigt porriga bilder, nakna bröst, naket underliv (inte nödvändigtvis helnaken kropp), särade ben, stående på alla fyra o.s.v. Gärna även bilder där hon tar på sig själv, kanske använder leksaker mm. Blandat helkroppsbilder och närbilder.
    Sexiga underkläder som korsett, stayups, strumpor+hållare, höga skinn eller lackstövlar med hög klack mm är väldigt hett.

• Fridzl

Nakenbilder i alla dess former är ju hett så kör på tycker jag!
    Han lär bli glatt överraskad :)

Jag hade älskat att få nakenbilder på min sambo. Helnaket och även i kallingar funkar.
    Skulle dock aldrig förmå mig att fixa professionella bilder till honom då jag inte anser mig vara tillräckligt sexig.

• Anonym (Fundersam)
    Tom Araya skrev 2012-11-03 01:27:03 följande:
    Det beror ju alldeles på hur man (TS och dennes sambo) är som personer, framförallt sexuellt.

Jag hade uppskattat både lätt erotiska, sensuella, sexiga bilder, mer eller mindre påklädda, exempelvis något tajt som visar formerna eller i snygga, sexiga underkläder men också riktigt porriga bilder, nakna bröst, naket underliv (inte nödvändigtvis helnaken kropp), särade ben, stående på alla fyra o.s.v. Gärna även bilder där hon tar på sig själv, kanske använder leksaker mm. Blandat helkroppsbilder och närbilder.
    Sexiga underkläder som korsett, stayups, strumpor+hållare, höga skinn eller lackstövlar med hög klack mm är väldigt hett.
    Precis, visst beror det på. Vi är vanligtvis intresserade av sex, att prova nytt ibland och utveckla lite osv. Min sambo är lite mer oerfaren men tycker om när jag säger vad jag gillar och vill göra. Själv har han lite svårt med själva berättandet, han tycker nog det är lite pinsamt fortfarande, att berätta om fantasier osv, men det har blivit bättre. Vi har fantastiskt skönt sex. Så klagar absolut inte.
    Just nu har vi dock haft lite uppehåll pga. en kronisk sjukdom osv. Vi kommer att komma igång igen, det är jag säker på då vi båda vill.

Vad gäller vad jag ska hitta på med bilderna så tror jag att jag startar lite erotisk med lite småporriga inslag. Då jag ju inte vet hur han reagerar. Gillar han det och säger att han skulle vilja ha mer snuskiga bilder så kan jag ju fixa det. Det jag vet redan nu är att det med höga läderstövlar går bort - har inga, vill inte skaffa och han uttrycker ofta att han avskyr klackskor osv. Men tack för tipsen :)  
  • Anonym (Fundersam)
    Fridzl skrev 2012-11-03 01:29:15 följande:
    Nakenbilder i alla dess former är ju hett så kör på tycker jag!
    Han lär bli glatt överraskad :)

Jag hade älskat att få nakenbilder på min sambo. Helnaket och även i kallingar funkar.
    Skulle dock aldrig förmå mig att fixa professionella bilder till honom då jag inte anser mig vara tillräckligt sexig.
    Tack :) Ska köra på. 

Ska inte heller fixa professionella. Ska ju fixa dem själv. Inget intresse av att gå till någon fotograf. Så stort ego har jag knappast. Tycker det finns mycket med min kropp som är förhatligt men tänder på idén och tror att jag, om jag gör på rätt sätt, kan få fram några som blir tillräckligt bra trots allt :)  
  • Anonym (Fundersam)
    Leostar skrev 2012-11-03 04:38:54 följande:
    TS, hur har det gått? :)
    Jo det går väl lite trögt. Måste ta korten speciella tider och har hittills bara fått fram ynka tre bilder. Varav ett som är på tok för snuskigt (mitt arsel bakifrån utan underkläder) till att börja med. Det är bara en bild på "min röv" alltså och det är ju lite väl anonymt, som sagt hehe :P

Men jobbar på det! Ska nog ta några kort sen :)  
Svar på tråden Nakenbilder?