• Anonym (Fundersam)

Nakenbilder?

Hej alla!

Har en sambo, som jag skulle vilja ge lite nakenbilder på mig (såklart) i julklapp. 

Nu funderade jag bara på vad ni tycker om den här idén?

- Kan det tolkas fel på något vis? Alltså - är det snuskigt/ tacky på nått vis eller är det bara "kul och lite erotiskt", som jag tänker mig?   

- Hur vågade bilder skulle ni vilja ha av er partner? Vill inte ha något "äckelsvar" utan seriöst vad ni tycker.
    (Ex. helt naket? underkläder? ingående bilder på vissa delar så att säga? att man gör grejer på bilderna...?)

- Är det slampigt på nått vis (inte vet jag?!) att ta t ex bilder på när man särar på benen naken eller tar på sig själv så att säga? Vet att han gillar att se sådana saker (att man tar på sig själv osv.) 

Vill bara att bilderna ska tas emot väl, lekfullt och sensuellt, lite snuskigt/ erotiskt/ eggande hehe - men inte slampigt, så att han får för sig att jag är billig på nått vis. Vissa kanske inte vill att tjejen sin ska vara lite porrig hehe...

Personligen tycker jag att det skulle vara väldans hett med snuskiga bilder, men ja, man vill ju inte överdriva Tungan ute

Nu blev det många frågor. Vad tycker ni? Solig 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-29 21:48
    Oi oi! Tänkte bara uppdatera för att ni ska få veta hur det går.

Jag gav inte fotoboken i julklapp, för den var inte klar då och det är den inte riktigt nu heller men snart ska min sambo få den i födelsedagspresent! Om några veckor...
    Har inte varit så taggad på något på länge och är svinigt nöjd med bilderna, i stort sett alla, så här långt. Har 32 bilder totalt varav 6 stycken är kvar att skapa, så att säga. Peppad värre! :D Pepp pepp!

• Svar på tråden Nakenbilder?
  • Anonym (Fundersam)
    Matte72 skrev 2012-11-01 13:36:40 följande:
    De gånger jag varit med om det är när jag varit iväg på tjänsteresa eller dylikt, och reaktionen har varit att bli sugen speciellt som varje gång har det blivit en sms-konversation där något mer vågade bilder dykt upp efter ett tag. Runkmaterial? Ja defintivt, och inte bara vid det tillfället utan även långt senare.

Jag har tyvärr aldrig fått sådana bilder när jag sitter på jobbet hemmavid, men jag skulle definitivt gå igång på ett mms med en sexig bild och en text som säger att detta väntar när jag kommer hem.

Ahh låter ju mycket bra! :)) Att han skulle runka till bilder på mig känns riktigt hett...

Har annars tänkt lite så att man kanske inte runkar till sin egen flickvän på bild (vet inte varför) men ja, så har jag tänkt. Man kan ju runka till precis vad man vill menar jag hha

Men kanske bara har dåligt självförtroende. Sen är ju folk olika.  
  • Leostar
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-01 13:56:19 följande:
    Ahh låter ju mycket bra! :)) Att han skulle runka till bilder på mig känns riktigt hett...

Har annars tänkt lite så att man kanske inte runkar till sin egen flickvän på bild (vet inte varför) men ja, så har jag tänkt. Man kan ju runka till precis vad man vill menar jag hha

Vågar nästan lova att han kommer göra just det. ;)
  • Anonym (Fundersam)
    Leostar skrev 2012-11-01 14:02:36 följande:

Vågar nästan lova att han kommer göra just det. ;)
    Score! 
    Fast om jag är med när han får dem då? Vad tror du händer då? :)  
  • Matte72
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-01 13:56:19 följande:

Det är förstås väldigt individuellt vad en kille onanerar till, men jag skulle tycka det var konstigt om jag inte blev tänd på att se min egen flickvän naken - Så det blir säkert åtminstone ett bra "förspel" till en skön stund på egen hand för hans del

När jag onanerar så kan jag hämta lite inspiration från porr och annat men mest gillar jag bilder och filmer som vi fixat själva. 

Du får väl be honom skriva ut en bild och visa att han uppskattade bilderna ;)
  • Leostar
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-01 14:10:56 följande:
    Score! 
    Fast om jag är med när han får dem då? Vad tror du händer då? :)  

Nja, hade nog hellre fått dem utan frugan i närheten så jag får titta i lugn och ro och bli frestad... sen får det gärna vara med ett meddelande om att du längtar tills du kommer hem eller nåt liknande. Då jäklar blir det nog åka av. ;)
  • Madida

Tycker det är en läcker idé. Har själv gjort det till en fd.

Och jag bad en kompis som är duktig på att fotografera att hjälpa mig.

Men jag tog inga helt nakna bilder utan lite mer sensuella bilder. En del svartvita. Sexiga underkläder och sådär.

Det blev helt klart uppskattat och jag kände mig supersexig

Nu är jag singel men skulle absolut kunna göra det igen när jag träffar mannen i mitt liv

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Anonym (Fundersam)
    Matte72 skrev 2012-11-01 14:11:45 följande:
    Det är förstås väldigt individuellt vad en kille onanerar till, men jag skulle tycka det var konstigt om jag inte blev tänd på att se min egen flickvän naken - Så det blir säkert åtminstone ett bra "förspel" till en skön stund på egen hand för hans del

När jag onanerar så kan jag hämta lite inspiration från porr och annat men mest gillar jag bilder och filmer som vi fixat själva. 

Du får väl be honom skriva ut en bild och visa att han uppskattade bilderna ;)
    Så jag vill att det ska vara exakt! :D Precis precis så
  • Matte72
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-01 14:17:57 följande:
    Så jag vill att det ska vara exakt! :D Precis precis så
    Det är bara att ta fram och testa. Ett tips är att ta allt ifrån väldigt snälla och oskyldiga till mer porriga. Börja med att skicka en snällare bild, blir gensvaret positivt så öka successivt porrighetsgraden så att säga...

Hm, jag måste nog hinta min sambo om att det var ett tag sedan hon gjorde så. Det är ju väldigt uppskattat :) 
  • Anonym (Fundersam)
    Matte72 skrev 2012-11-01 14:39:39 följande:
    Det är bara att ta fram och testa. Ett tips är att ta allt ifrån väldigt snälla och oskyldiga till mer porriga. Börja med att skicka en snällare bild, blir gensvaret positivt så öka successivt porrighetsgraden så att säga...

Hm, jag måste nog hinta min sambo om att det var ett tag sedan hon gjorde så. Det är ju väldigt uppskattat :) 
    Ok ska tänka på det. 
    Men ska inte skicka dem på mobilen. Tänkte skriva ut dem... :P 
  • Matte72
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-01 14:41:48 följande:
    Ok ska tänka på det. 
    Men ska inte skicka dem på mobilen. Tänkte skriva ut dem... :P 
    Det kan ju bli riktigt bra - kanske gömma dem hemma någonstans och sedan när han är hemma och du är iväg, så ge honom en skattkarta så han kan hitta dem?
Svar på tråden Nakenbilder?