• Anonym (Fundersam)

Nakenbilder?

Hej alla!

Har en sambo, som jag skulle vilja ge lite nakenbilder på mig (såklart) i julklapp. 

Nu funderade jag bara på vad ni tycker om den här idén?

- Kan det tolkas fel på något vis? Alltså - är det snuskigt/ tacky på nått vis eller är det bara "kul och lite erotiskt", som jag tänker mig?   

- Hur vågade bilder skulle ni vilja ha av er partner? Vill inte ha något "äckelsvar" utan seriöst vad ni tycker.
    (Ex. helt naket? underkläder? ingående bilder på vissa delar så att säga? att man gör grejer på bilderna...?)

- Är det slampigt på nått vis (inte vet jag?!) att ta t ex bilder på när man särar på benen naken eller tar på sig själv så att säga? Vet att han gillar att se sådana saker (att man tar på sig själv osv.) 

Vill bara att bilderna ska tas emot väl, lekfullt och sensuellt, lite snuskigt/ erotiskt/ eggande hehe - men inte slampigt, så att han får för sig att jag är billig på nått vis. Vissa kanske inte vill att tjejen sin ska vara lite porrig hehe...

Personligen tycker jag att det skulle vara väldans hett med snuskiga bilder, men ja, man vill ju inte överdriva Tungan ute

Nu blev det många frågor. Vad tycker ni? Solig 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-29 21:48
    Oi oi! Tänkte bara uppdatera för att ni ska få veta hur det går.

Jag gav inte fotoboken i julklapp, för den var inte klar då och det är den inte riktigt nu heller men snart ska min sambo få den i födelsedagspresent! Om några veckor...
    Har inte varit så taggad på något på länge och är svinigt nöjd med bilderna, i stort sett alla, så här långt. Har 32 bilder totalt varav 6 stycken är kvar att skapa, så att säga. Peppad värre! :D Pepp pepp!

• Svar på tråden Nakenbilder?
  • Ermenegildo

Go for it. Du skriver att han gillar att se sådana bilder och du verkar tända på idén att posera för honom så då finns det väl inte så många frågetecken. Bilder med underkläder, eller andra kläder, är oftare sexigare än bilder där tjejen är helt naken, enligt min mening.

It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Anonym (Fundersam)
    Ermenegildo skrev 2012-10-31 14:18:47 följande:
    Go for it. Du skriver att han gillar att se sådana bilder och du verkar tända på idén att posera för honom så då finns det väl inte så många frågetecken. Bilder med underkläder, eller andra kläder, är oftare sexigare än bilder där tjejen är helt naken, enligt min mening.
    Bra råd det där. :)
    Provade ju lite idag och ska nog köra med underkäder och lite sånt. Kanske någon med bar över- eller underkropp osv. Men ska jobba på ljus och avstånd. Så det inte bara blir en bild på "ett arsel" så att säga haha lite anonymt :D 
  • Anonym

Kolla på fotosidan.se där finns det fine art nude bilder, kan vara bra att få lite idéer på hur du kan posera.

• Anonym (Stiffler)
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-10-30 20:02:23 följande:
    Haha ja tänk :P 

Nej vill som sagt var aldrig bli fotad av någon annan. Kommer ta bilderna själv, hemma, med stativ och självutlösare. Absolut inget annat folk ska se bilderna. Det som är poängen. att det ska vara en lite förbjuden och snuskig grej, på ett bra sätt snuskig hehe
    Vad tusan finns då kvar av det du kallar "förbjudna, snuskiga"...??? Själv utlösare samt ev en mysig stickad polo tröja där musen blottas (för den enda i världen som får se dig utan kläder-din kille) !! wow...porrigt värre! suck...

Så här tror och hoppas jag det ligger till: DU har en betydligt mer "råare" fantasier än så... Hade det varit din killes önskan att du lät en oberoende källa ta riktiga närbilder på di mus...så tror jag att du inte skulle vara omöjlig? ;) Skulle du nu vara en pryd person som av någon anledning fnyser föraktfull och ärligt inte förstår att hela grejen handlar ju om att göra något "förbjudet"! Du är bara rädd för att din kille ska bli avtänd om du går för långt och framför allt om någon annan kille skulle hålla i kameran? -Folk är verkligen dåliga på att testa gränser! 
    - Ingen aning hur din kille är men jag är säker på att det finns även mer saker du fantiserar om. 
    Jag älskar att visa min tjejs riktigt detaljerade närbilder på musen för andra. Riktigt upphetsande. Fittan..inget annat!
    ps. Hur tänker du när du vägrar låta någon annan hålla i kameran? Har din kille ensamrätt att även få se den? Varför? Är den vacker borde han ju uppmuntra dig att lägga ut lite bilder. Borde vara straffbart att inte göra det! DS. 
  • Anonym

Vad som är tillåtet eller ok kan ju bara du avgöra.
    Du kan ju göra det som ett återkommande tema och börja mjukt för att porra till det lite mer för varje gång.

Själv uppmuntrar jag min fru till att skicka riktigt dirty bilder som lämnar absolut noll till fantasin, men så går jag igång rejält på henne också. Nu är inte hon så jätteförtjust i det men ibland kommer det bilder och jag blir överlycklig att hon ställer upp på det för mig... speciellt då hon reser en hel del i jobbet.

• Anonym (Stiffler)
    Anonym skrev 2012-11-01 09:48:08 följande:
    Vad som är tillåtet eller ok kan ju bara du avgöra.
    Du kan ju göra det som ett återkommande tema och börja mjukt för att porra till det lite mer för varje gång.

Själv uppmuntrar jag min fru till att skicka riktigt dirty bilder som lämnar absolut noll till fantasin, men så går jag igång rejält på henne också. Nu är inte hon så jätteförtjust i det men ibland kommer det bilder och jag blir överlycklig att hon ställer upp på det för mig... speciellt då hon reser en hel del i jobbet.
    Ja! Samma här. Jag tycker även det är riktigt upphetsande att låta någon annan (ni tex) få se riktiga närbilder av hennes mus ((självklart hennes vetskap)) ..som även du påpekade lämnar NOLL åt fantasin. Är det något du skulle kunna tänka dig? :)
  • Anonym
    Anonym (Stiffler) skrev 2012-11-01 10:17:08 följande:
    Ja! Samma här. Jag tycker även det är riktigt upphetsande att låta någon annan (ni tex) få se riktiga närbilder av hennes mus ((självklart hennes vetskap)) ..som även du påpekade lämnar NOLL åt fantasin. Är det något du skulle kunna tänka dig? :)

Vem gillar inte att kolla på andra... ;)

Men nja, sånt blir på andra sidor.
    Sen är jag rätt säker på att min fru inte skulle gilla om någon annan fick se bilderna på henne... tyvärr.
  • Anonym

Bara för att du särar på benen behöver det ju inte se porrigt ut. Rätt belysning bra kamera och ljus och skuggor som faller rätt kan det bli jätte vackert och sexigt på samma gång.. Ha lite het musik på samtidigt så blir det inte så spänt Du kan tex hålla handen för som att du tar på dig. Jag är en hetro kvinna och en glad amatör fotograf och tycker den nakna kvinnokroppen är jätte vacker att fota.

• Anonym (Stiffler)
    Anonym skrev 2012-11-01 10:21:24 följande:

Vem gillar inte att kolla på andra... ;)

Men nja, sånt blir på andra sidor.
    Sen är jag rätt säker på att min fru inte skulle gilla om någon annan fick se bilderna på henne... tyvärr.
    Jasså... Naturlig reaktion. Jag är man och jag skulle oxå säga så om Hon bad mig om kort.
    Du måste ju klar göra anledningen! Du måste ju ge en glasklar anledning till varför hon skulle gå med på det! Jag gjorde väldigt klart för min tjej själva avsikten. Jag är så glad för att hon förstod att det är både en turn on men framför allt en komplimang att visa bilder. Det handlar ju som sagt om rena köns bilder . That's it! 
Svar på tråden Nakenbilder?