• Anonym (Fundersam)

Nakenbilder?

Hej alla!

Har en sambo, som jag skulle vilja ge lite nakenbilder på mig (såklart) i julklapp. 

Nu funderade jag bara på vad ni tycker om den här idén?

- Kan det tolkas fel på något vis? Alltså - är det snuskigt/ tacky på nått vis eller är det bara "kul och lite erotiskt", som jag tänker mig?   

- Hur vågade bilder skulle ni vilja ha av er partner? Vill inte ha något "äckelsvar" utan seriöst vad ni tycker.
    (Ex. helt naket? underkläder? ingående bilder på vissa delar så att säga? att man gör grejer på bilderna...?)

- Är det slampigt på nått vis (inte vet jag?!) att ta t ex bilder på när man särar på benen naken eller tar på sig själv så att säga? Vet att han gillar att se sådana saker (att man tar på sig själv osv.) 

Vill bara att bilderna ska tas emot väl, lekfullt och sensuellt, lite snuskigt/ erotiskt/ eggande hehe - men inte slampigt, så att han får för sig att jag är billig på nått vis. Vissa kanske inte vill att tjejen sin ska vara lite porrig hehe...

Personligen tycker jag att det skulle vara väldans hett med snuskiga bilder, men ja, man vill ju inte överdriva Tungan ute

Nu blev det många frågor. Vad tycker ni? Solig 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-29 21:48
    Oi oi! Tänkte bara uppdatera för att ni ska få veta hur det går.

Jag gav inte fotoboken i julklapp, för den var inte klar då och det är den inte riktigt nu heller men snart ska min sambo få den i födelsedagspresent! Om några veckor...
    Har inte varit så taggad på något på länge och är svinigt nöjd med bilderna, i stort sett alla, så här långt. Har 32 bilder totalt varav 6 stycken är kvar att skapa, så att säga. Peppad värre! :D Pepp pepp!

• Svar på tråden Nakenbilder?
  • Anonym (Fundersam)
    Apopan skrev 2012-10-30 18:23:07 följande:
    Ts: Inget uppfläkt skrev typ, utan lite mer "classy", som du själv uttryckte det. Men det är ju upp till en själv, jag skulle ju kunna tänka mig att min sambo skulle kunna få en sådan bild, men jag skulle ju dö lite inombords om bilden spreds, vilket jag nog inte skulle göra om någon lite mer lågmäld bild sågs av andra (inte för att jag blivit glad, men ändå)

Om jag hade fått en sådan av min sambo hade jag såklart blivit glad :P
    Ok I see... Mja, jag har ju inte direkt tänkt att fläka upp skrevet på det viset. Men mja, tänkte mig att en bild kan vara att jag sitter med benen uppdragna och isär lite utan trosor mot en vägg, men att jag har en långärmad lite mysig tröja på överkroppen och utsläppt lite busigt hår (haha)... Som att man sitter i snön (?) och inte har byxor men att man håller för lite osv... (Det lät ju inte klokt men ja, någon kanske fattar charmen med en sådan bild hehe :D)
  • NHult
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-10-30 18:29:13 följande:
    Ok I see... Mja, jag har ju inte direkt tänkt att fläka upp skrevet på det viset. Men mja, tänkte mig att en bild kan vara att jag sitter med benen uppdragna och isär lite utan trosor mot en vägg, men att jag har en långärmad lite mysig tröja på överkroppen och utsläppt lite busigt hår (haha)... Som att man sitter i snön (?) och inte har byxor men att man håller för lite osv... (Det lät ju inte klokt men ja, någon kanske fattar charmen med en sådan bild hehe :D)
    Låter väldigt trevligt,
    annars kan du göra en julkalender med små erotiska motiv,
    och bakom lucka 24 är du helt naken Solig
    Bloggar lite här på FL <3
  • Anonym (Fundersam)
    NHult skrev 2012-10-30 18:37:28 följande:
    Låter väldigt trevligt,
    annars kan du göra en julkalender med små erotiska motiv,
    och bakom lucka 24 är du helt naken Solig
    Inte meningen att snuska till det i tråden. Jag förklarar bara för att folk ska kunna tycka. 

Nja, inte så många bilder. Tänker max 10 st och då ska några vara med lite kläder osv. 
  • Apopan

Ts: Du verkar ha lite bra konkreta idéer redan ju! :)... Jag tycker det där med kalendern lät roligt iofs, men om det bara skall vara typ tio så kanske en almanacka istället, är ju bara 12 månader på ett år.

• Anonym (Fundersam)
    Apopan skrev 2012-10-30 18:43:17 följande:
    Ts: Du verkar ha lite bra konkreta idéer redan ju! :)... Jag tycker det där med kalendern lät roligt iofs, men om det bara skall vara typ tio så kanske en almanacka istället, är ju bara 12 månader på ett år.

Haha, ja men det låter ju lite avancerat :P Lite för mycket krångel med kalender. Känner att jag har lite snuskiga motiv. Vill ju liksom att han ska bli sugen av bilderna. Kruxet är ju bara att inte gå för långt men ändå vara porrig hehe
  • Anonym (Fundersam)

Någon som har nån idé på hur ni skulle vilja se er partner på bild? 

• Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-10-30 17:59:48 följande:
    Hej alla! Har en sambo, som jag skulle vilja ge lite nakenbilder på mig (såklart) i julklapp.  Nu funderade jag bara på vad ni tycker om den här idén? - Kan det tolkas fel på något vis? Alltså - är det snuskigt/ tacky på nått vis eller är det bara "kul och lite erotiskt", som jag tänker mig?    - Hur vågade bilder skulle ni vilja ha av er partner? Vill inte ha något "äckelsvar" utan seriöst vad ni tycker. (Ex. helt naket? underkläder? ingående bilder på vissa delar så att säga? att man gör grejer på bilderna...?) - Är det slampigt på nått vis (inte vet jag?!) att ta t ex bilder på när man särar på benen naken eller tar på sig själv så att säga? Vet att han gillar att se sådana saker (att man tar på sig själv osv.)  Vill bara att bilderna ska tas emot väl, lekfullt och sensuellt, lite snuskigt/ erotiskt/ eggande hehe - men inte slampigt, så att han får för sig att jag är billig på nått vis. Vissa kanske inte vill att tjejen sin ska vara lite porrig hehe... Personligen tycker jag att det skulle vara väldans hett med snuskiga bilder, men ja, man vill ju inte överdriva  Nu blev det många frågor. Vad tycker ni?  

Tänk om man hade en tjej som du! Jag tycker att du ska ta lite vågade bilder där du smeker dej själv och så fixar du ett fint album. Ett tips för att komma undan öite billigare kan vara att kolla in modellbilder.se och få tag på fotograf där.
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym skrev 2012-10-30 19:43:55 följande:

Tänk om man hade en tjej som du! Jag tycker att du ska ta lite vågade bilder där du smeker dej själv och så fixar du ett fint album. Ett tips för att komma undan öite billigare kan vara att kolla in modellbilder.se och få tag på fotograf där.
    Haha ja tänk :P 

Nej vill som sagt var aldrig bli fotad av någon annan. Kommer ta bilderna själv, hemma, med stativ och självutlösare. Absolut inget annat folk ska se bilderna. Det som är poängen. att det ska vara en lite förbjuden och snuskig grej, på ett bra sätt snuskig hehe
  • Anonym (hmm)

Finns inget som heter gå för långt! Det enda som begränsar är hur orolig du är för att partnern skulle få för sig att visa bilderna för andra, och hur farligt du isåfall skulle tycka att det är.

Hade ju varit dödssexigt med en näckbild där man ser att hon fingrar på musen exempelvis...

• Anonym (Fundersam)
    Anonym (hmm) skrev 2012-10-30 20:08:35 följande:
    Finns inget som heter gå för långt! Det enda som begränsar är hur orolig du är för att partnern skulle få för sig att visa bilderna för andra, och hur farligt du isåfall skulle tycka att det är.

Hade ju varit dödssexigt med en näckbild där man ser att hon fingrar på musen exempelvis...
    Ok!
    Nej, jag är inte orolig för att han tänker visa dem. Mer för hur han kommer att reagera när han ser dem. Helst skulle jag ju vilja att han "flög på mig" hehe... Om jag nu ens blir nöjd med bilderna. Tog några testbilder förut, då jag inte var iordninggjord. Men måste ta lite längre ifrån känner jag. Annars blir det lite väl inzoomat. Ska kolla bilderna på datorn sen så får jag se hur jag går vidare

Och nej alla - jag visar inte för någon annan är min sambo. 
Svar på tråden Nakenbilder?