• Anonym (Fundersam)

Nakenbilder?

Hej alla!

Har en sambo, som jag skulle vilja ge lite nakenbilder på mig (såklart) i julklapp. 

Nu funderade jag bara på vad ni tycker om den här idén?

- Kan det tolkas fel på något vis? Alltså - är det snuskigt/ tacky på nått vis eller är det bara "kul och lite erotiskt", som jag tänker mig?   

- Hur vågade bilder skulle ni vilja ha av er partner? Vill inte ha något "äckelsvar" utan seriöst vad ni tycker.
    (Ex. helt naket? underkläder? ingående bilder på vissa delar så att säga? att man gör grejer på bilderna...?)

- Är det slampigt på nått vis (inte vet jag?!) att ta t ex bilder på när man särar på benen naken eller tar på sig själv så att säga? Vet att han gillar att se sådana saker (att man tar på sig själv osv.) 

Vill bara att bilderna ska tas emot väl, lekfullt och sensuellt, lite snuskigt/ erotiskt/ eggande hehe - men inte slampigt, så att han får för sig att jag är billig på nått vis. Vissa kanske inte vill att tjejen sin ska vara lite porrig hehe...

Personligen tycker jag att det skulle vara väldans hett med snuskiga bilder, men ja, man vill ju inte överdriva Tungan ute

Nu blev det många frågor. Vad tycker ni? Solig 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-29 21:48
    Oi oi! Tänkte bara uppdatera för att ni ska få veta hur det går.

Jag gav inte fotoboken i julklapp, för den var inte klar då och det är den inte riktigt nu heller men snart ska min sambo få den i födelsedagspresent! Om några veckor...
    Har inte varit så taggad på något på länge och är svinigt nöjd med bilderna, i stort sett alla, så här långt. Har 32 bilder totalt varav 6 stycken är kvar att skapa, så att säga. Peppad värre! :D Pepp pepp!

• Svar på tråden Nakenbilder?
  • Tom Araya
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-03 13:52:34 följande:
    Jo det går väl lite trögt. Måste ta korten speciella tider och har hittills bara fått fram ynka tre bilder. Varav ett som är på tok för snuskigt (mitt arsel bakifrån utan underkläder) till att börja med. Det är bara en bild på "min röv" alltså och det är ju lite väl anonymt, som sagt hehe :P

Men jobbar på det! Ska nog ta några kort sen :)  
    Men för honom är väl inte en bild på din bak anonym.
    Jag hade älskat en sådan bild..men så är jag extra svag för kvinnorumpa då.Skrattande
  • Tom Araya
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-03 13:48:28 följande:
    Det jag vet redan nu är att det med höga läderstövlar går bort - har inga, vill inte skaffa och han uttrycker ofta att han avskyr klackskor osv. Men tack för tipsen :)  
    Du kan göra som mitt ex...skaffa dem enbart för sex, kallas då FM-stövlar (FM= Fuck Me Skrattande).
  • Anonym (Fundersam)
    Tom Araya skrev 2012-11-03 14:02:19 följande:
    Men för honom är väl inte en bild på din bak anonym.
    Jag hade älskat en sådan bild..men så är jag extra svag för kvinnorumpa då.Skrattande
    Mm får väl se hur det går... Kanske tar med en sådan, möjligt är det.

Vad gäller stövlarna så tänder nog ingen av oss på sådana. Tycker det är fult osv. Han gillar inte det. Säger han iaf hehe :P  
  • Tom Araya
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-03 14:20:29 följande:
    Mm får väl se hur det går... Kanske tar med en sådan, möjligt är det.

Vad gäller stövlarna så tänder nog ingen av oss på sådana. Tycker det är fult osv. Han gillar inte det. Säger han iaf hehe :P  
    Han kanske inte bara vet om det.Glad
  • Anonym (Fundersam)
    Tom Araya skrev 2012-11-03 14:25:44 följande:
    Han kanske inte bara vet om det.Glad
    However, kommer inte att skaffa stövlar hursomhelst. :P
  • Anonym (Fundersam)

Uppdatering: 

Har tagit en del bilder nu men de är för classy, även om jag blev nöjd... Hmmmm lite svårt att hitta vinklar jag gillar :P 

Min sambo är dessutom hemma så kan inte ta fler bilder nu, även om jag är taggad som fan... :P  

• Tom Araya
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-05 20:10:41 följande:
    Uppdatering: 

Har tagit en del bilder nu men de är för classy, även om jag blev nöjd... Hmmmm lite svårt att hitta vinklar jag gillar :P 

Min sambo är dessutom hemma så kan inte ta fler bilder nu, även om jag är taggad som fan... :P  
    Ett tips:
    DU ska välja bilder som rent foto-mässigt blev lyckade.
    DU SKA INTE välja efter DIN smak eftersom det är han som ska få bilderna.
    Förstår du vad jag menar?
  • Anonym (frk sol)

Hejsan jag undrar lite hur du tar bilderna. Jag har försökt ta bilder på mig själv med min mobil men det är ju himlasvårt. Har bara blivit nöjd och skickat när jag tagit på mig själv i spegel. Men variationen blir ju lite dålig om jag bara kan ta såna bilder

• Tom Araya
    Anonym (frk sol) skrev 2012-11-06 02:36:10 följande:
    Hejsan jag undrar lite hur du tar bilderna. Jag har försökt ta bilder på mig själv med min mobil men det är ju himlasvårt. Har bara blivit nöjd och skickat när jag tagit på mig själv i spegel. Men variationen blir ju lite dålig om jag bara kan ta såna bilder
    Med telefon är det svårt men har du en riktig kamera så har de flesta idag tidsinställd självutlösare.
    Annars får du ta hjälp av en vän. Skrattande
  • Anonym (frk sol)
    Tom Araya skrev 2012-11-06 02:43:39 följande:
    Med telefon är det svårt men har du en riktig kamera så har de flesta idag tidsinställd självutlösare. Annars får du ta hjälp av en vän.

Hehe...det där med vän hoppar jag nog över. Självutlösare var ju bra att jag inte tänkte på det *korkad* Jag hade funderingar på att ta en bild i badet Men kamera och badrum kanske inte är nån bra kombo då?
Svar på tråden Nakenbilder?