• Anonym (Fundersam)

Nakenbilder?

Hej alla!

Har en sambo, som jag skulle vilja ge lite nakenbilder på mig (såklart) i julklapp. 

Nu funderade jag bara på vad ni tycker om den här idén?

- Kan det tolkas fel på något vis? Alltså - är det snuskigt/ tacky på nått vis eller är det bara "kul och lite erotiskt", som jag tänker mig?   

- Hur vågade bilder skulle ni vilja ha av er partner? Vill inte ha något "äckelsvar" utan seriöst vad ni tycker.
    (Ex. helt naket? underkläder? ingående bilder på vissa delar så att säga? att man gör grejer på bilderna...?)

- Är det slampigt på nått vis (inte vet jag?!) att ta t ex bilder på när man särar på benen naken eller tar på sig själv så att säga? Vet att han gillar att se sådana saker (att man tar på sig själv osv.) 

Vill bara att bilderna ska tas emot väl, lekfullt och sensuellt, lite snuskigt/ erotiskt/ eggande hehe - men inte slampigt, så att han får för sig att jag är billig på nått vis. Vissa kanske inte vill att tjejen sin ska vara lite porrig hehe...

Personligen tycker jag att det skulle vara väldans hett med snuskiga bilder, men ja, man vill ju inte överdriva Tungan ute

Nu blev det många frågor. Vad tycker ni? Solig 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-29 21:48
    Oi oi! Tänkte bara uppdatera för att ni ska få veta hur det går.

Jag gav inte fotoboken i julklapp, för den var inte klar då och det är den inte riktigt nu heller men snart ska min sambo få den i födelsedagspresent! Om några veckor...
    Har inte varit så taggad på något på länge och är svinigt nöjd med bilderna, i stort sett alla, så här långt. Har 32 bilder totalt varav 6 stycken är kvar att skapa, så att säga. Peppad värre! :D Pepp pepp!

• Svar på tråden Nakenbilder?
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Stiffler) skrev 2012-11-01 09:34:11 följande:
    Vad tusan finns då kvar av det du kallar "förbjudna, snuskiga"...??? Själv utlösare samt ev en mysig stickad polo tröja där musen blottas (för den enda i världen som får se dig utan kläder-din kille) !! wow...porrigt värre! suck...

Så här tror och hoppas jag det ligger till: DU har en betydligt mer "råare" fantasier än så... Hade det varit din killes önskan att du lät en oberoende källa ta riktiga närbilder på di mus...så tror jag att du inte skulle vara omöjlig? ;) Skulle du nu vara en pryd person som av någon anledning fnyser föraktfull och ärligt inte förstår att hela grejen handlar ju om att göra något "förbjudet"! Du är bara rädd för att din kille ska bli avtänd om du går för långt och framför allt om någon annan kille skulle hålla i kameran? -Folk är verkligen dåliga på att testa gränser! 
    - Ingen aning hur din kille är men jag är säker på att det finns även mer saker du fantiserar om. 
    Jag älskar att visa min tjejs riktigt detaljerade närbilder på musen för andra. Riktigt upphetsande. Fittan..inget annat!
    ps. Hur tänker du när du vägrar låta någon annan hålla i kameran? Har din kille ensamrätt att även få se den? Varför? Är den vacker borde han ju uppmuntra dig att lägga ut lite bilder. Borde vara straffbart att inte göra det! DS. 
    Ja, han är den enda som får se mig... Vi har det lite försiktigt ju nu med sexlivet pga. vissa hälsoomständigheter. Därför känner jag att det kanske skulle bli lite för porrigt om jag fläkte ut mig "för mycket" på bilderna - lite in his face - från 0 till 100, eller vad man säger, nu såhär direkt. 
    Vet att han gillar "amatörnakenbilder" (har dock inte visat några på mig innan för han har inte frågat).

Jag gillar idén att jag får till snygga bilder på mig själv, lite hett, även om jag inte är direkt alls är helnöjd med min kropp... 
    Vill inte att någon annan ska ta bilder, så är det bara. Sen är det inte ett så stort projekt heller. Vill bara ta lite bilder och göra de snyggt i svartvitt. Vill inte låta någon annan över huvud taget hålla i kameran. Så är det bara också. Jag gör det själv. 

Tror inte att han är typen som bara vill se en bild på "fittan" i närbild. Han gillar rumpor mer, att man tar på sig själv osv. 

Det här har inget med att "testa gränser" att göra. Vill mer ha en reaktion (att han blir kåt - vi ligger). :P  

• Anonym (Fundersam)
    Anonym skrev 2012-11-01 10:29:38 följande:
    Bara för att du särar på benen behöver det ju inte se porrigt ut. Rätt belysning bra kamera och ljus och skuggor som faller rätt kan det bli jätte vackert och sexigt på samma gång.. Ha lite het musik på samtidigt så blir det inte så spänt Du kan tex hålla handen för som att du tar på dig. Jag är en hetro kvinna och en glad amatör fotograf och tycker den nakna kvinnokroppen är jätte vacker att fota.
    Håller med dig! Älskar kvinnokroppen naken, det kan vara väldigt vackert :) Bra tips!
  • Anonym (Stiffler)
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-01 12:25:18 följande:
    Tror inte att han är typen som bara vill se en bild på "fittan" i närbild. Han gillar rumpor mer, att man tar på sig själv osv. 

Det här har inget med att "testa gränser" att göra. Vill mer ha en reaktion (att han blir kåt - vi ligger). :P  

...aha...så moget. Att få en bild på sin egen kärring hon dessutom tagit själv. Blir nog väldigt bra? not! Hurra. Skulle svara "varför sitter du där i polo tröja? Har kameran pajat? ingen färg! 

Menar förstår du hur "dagis" du låter? Du riskerar att han tröttnar redan där. Ni tjejer måste ha övertro på er själva.
    "STÄLL SKÅP" istället så lämnar han dig aldrig. 
    Amen! 
  • TaSe

Jag lät fota mig i underkläder, högklackat och uppsatt hår inför bröllopet. Maken fick ett mycket uppskattat album i present på morgonen och jag är både glad och stolt över väl genomfört sensuellt arbete.

• Anonym (Fundersam)
    Anonym (Stiffler) skrev 2012-11-01 12:39:36 följande:
    ...aha...så moget. Att få en bild på sin egen kärring hon dessutom tagit själv. Blir nog väldigt bra? not! Hurra. Skulle svara "varför sitter du där i polo tröja? Har kameran pajat? ingen färg!  Menar förstår du hur "dagis" du låter? Du riskerar att han tröttnar redan där. Ni tjejer måste ha övertro på er själva. "STÄLL SKÅP" istället så lämnar han dig aldrig.  Amen! 

Oj då. Nej jag förstår nog inte hur "dagis" jag låter. Förstår inte heller vad du menar med "STÄLL SKÅP så lämnar han dig aldrig"-kommentaren? Och övertro, vad syftar du på då? Du vet ju inte vad min sambo tycker om och tänder på. Har tagit några testbilder med självutlösare på kameran och det fungerade fint. Och "moget"? Hur kan det vara barnsligt och "dagis" att ta lite mysiga/ snuskiga bilder på sig själv och ge sin partner? Alla har väl inte samma preferenser. Någon kanske vill se sin partner stoppa upp en morot i rumpan på bild, medan andra tycker det är spännande med bara lite naken hud och en och annan bröstvårta. Det är kul med olika tips från alla. Men att börja klanka ner på folks sexuella preferenser och idéer och bli upprörd är väl bara onödigt. Vad spelar det för roll för din del? Alla tycker inte om samma saker som du. Sen är inte jag någons "kärring" heller.
  • Matte72

Jag uppskattar mycket att få ett sexigt kort på partnern, speciellt när det är en total överraskning och inte något vi har pratat om :)

• Ermenegildo
    Anonym (Stiffler) skrev 2012-11-01 12:39:36 följande:
    ...aha...så moget. Att få en bild på sin egen kärring hon dessutom tagit själv. Blir nog väldigt bra? not! Hurra. Skulle svara "varför sitter du där i polo tröja? Har kameran pajat? ingen färg! 

Menar förstår du hur "dagis" du låter? Du riskerar att han tröttnar redan där. Ni tjejer måste ha övertro på er själva.
    "STÄLL SKÅP" istället så lämnar han dig aldrig. 
    Amen! 
    Hur moget är det att kalla sin partner för "kärring"? Jag är man och jag håller inte alls med dig. Vad man gillar är som sagt väldigt individuellt.
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Anonym (Fundersam)
    Matte72 skrev 2012-11-01 12:54:09 följande:
    Jag uppskattar mycket att få ett sexigt kort på partnern, speciellt när det är en total överraskning och inte något vi har pratat om :)

Vad bra :) Hur reagerar du då? Blir du sugen direkt när du får bilderna eller är det mer "åh, vad trevligt älskling, vi lägger bilderna i en låda o kommer ihåg hur trevligt det var", eller kan det vara "runkmaterial" till och med? :)
  • Matte72
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-01 13:27:50 följande:

Vad bra :) Hur reagerar du då? Blir du sugen direkt när du får bilderna eller är det mer "åh, vad trevligt älskling, vi lägger bilderna i en låda o kommer ihåg hur trevligt det var", eller kan det vara "runkmaterial" till och med? :)
    De gånger jag varit med om det är när jag varit iväg på tjänsteresa eller dylikt, och reaktionen har varit att bli sugen speciellt som varje gång har det blivit en sms-konversation där något mer vågade bilder dykt upp efter ett tag. Runkmaterial? Ja defintivt, och inte bara vid det tillfället utan även långt senare.

Jag har tyvärr aldrig fått sådana bilder när jag sitter på jobbet hemmavid, men jag skulle definitivt gå igång på ett mms med en sexig bild och en text som säger att detta väntar när jag kommer hem.

• Leostar
    Matte72 skrev 2012-11-01 13:36:40 följande:
    De gånger jag varit med om det är när jag varit iväg på tjänsteresa eller dylikt, och reaktionen har varit att bli sugen speciellt som varje gång har det blivit en sms-konversation där något mer vågade bilder dykt upp efter ett tag. Runkmaterial? Ja defintivt, och inte bara vid det tillfället utan även långt senare.

Jag har tyvärr aldrig fått sådana bilder när jag sitter på jobbet hemmavid, men jag skulle definitivt gå igång på ett mms med en sexig bild och en text som säger att detta väntar när jag kommer hem.

Precis exakt så.
Svar på tråden Nakenbilder?