• Anonym (Fundersam)

Nakenbilder?

Hej alla!

Har en sambo, som jag skulle vilja ge lite nakenbilder på mig (såklart) i julklapp. 

Nu funderade jag bara på vad ni tycker om den här idén?

- Kan det tolkas fel på något vis? Alltså - är det snuskigt/ tacky på nått vis eller är det bara "kul och lite erotiskt", som jag tänker mig?   

- Hur vågade bilder skulle ni vilja ha av er partner? Vill inte ha något "äckelsvar" utan seriöst vad ni tycker.
    (Ex. helt naket? underkläder? ingående bilder på vissa delar så att säga? att man gör grejer på bilderna...?)

- Är det slampigt på nått vis (inte vet jag?!) att ta t ex bilder på när man särar på benen naken eller tar på sig själv så att säga? Vet att han gillar att se sådana saker (att man tar på sig själv osv.) 

Vill bara att bilderna ska tas emot väl, lekfullt och sensuellt, lite snuskigt/ erotiskt/ eggande hehe - men inte slampigt, så att han får för sig att jag är billig på nått vis. Vissa kanske inte vill att tjejen sin ska vara lite porrig hehe...

Personligen tycker jag att det skulle vara väldans hett med snuskiga bilder, men ja, man vill ju inte överdriva Tungan ute

Nu blev det många frågor. Vad tycker ni? Solig 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-29 21:48
    Oi oi! Tänkte bara uppdatera för att ni ska få veta hur det går.

Jag gav inte fotoboken i julklapp, för den var inte klar då och det är den inte riktigt nu heller men snart ska min sambo få den i födelsedagspresent! Om några veckor...
    Har inte varit så taggad på något på länge och är svinigt nöjd med bilderna, i stort sett alla, så här långt. Har 32 bilder totalt varav 6 stycken är kvar att skapa, så att säga. Peppad värre! :D Pepp pepp!

• Svar på tråden Nakenbilder?
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym skrev 2012-11-07 22:19:28 följande:
    Jag gjorde en bok till min man. Jag tog bilderna själv och skrev ut dem i svartvitt, seen klistrade jag in dem i en fin bok. Det blev jättebra!
    Ok, ja det är ju kanske det bästa. Var det nakenbilder? 
  • Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-07 22:20:19 följande:
    Nä, det var bilder på lyktstolpar och backspeglar.
  • Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-11-07 22:20:19 följande:
    Japp.
    Anonym skrev 2012-11-07 23:31:39 följande:
    Nä, det var bilder på lyktstolpar och backspeglar.
    Haha, ja de hade kanske varit nåt.
  • Anonym (vad ska man göra)

Hejsan!

Om du känner dig osäker på hur han kommer att reagera så kan du passa på att ge honom bilderna vid ett lämpligt tillfälle. Jag menar, det kanske inte är en höjdare att lägga saftiga närbilder inslagna som en present under granen på den stora släktträffen till jul. Utan att bättre ge honom bilderna mitt under en sexakt. Mitt i, bara upp och hämta bilderna. Han kanske tycker du är lite rubbad som bara slutar när det var så skönt. Då är det garanterat lyckat eftersom han troligtvis är väldigt upphetsad. Den visuella kittlingen dina bilder ger honom kan du inte ta miste på.

Men en annan variant är att ta par anständiga portättbilder på dig själv där du tänker på något du gillar, smile! , skriv ut svart-vita och rama in dessa. Det blir en perfekt present. 

När han har tackat dig för de snygga fotona så viskar du i hans öra att det finns fler bilder som ni kan titta på senare...    

Du kan räcka över några lättare bilder först och kolla om han uppskattar att det. Och du, det kommer han säkert att göra. Så om han blir tänd och het av fotona så är det bara att plocka fram så mycket foton du vågar. Om han inte gillar det så ta fram en kamera, av med kläderna och be honom att ta ett par bättre i så fall....

Lycka till! 

• Anonym (Fundersam)
    Anonym (vad ska man göra) skrev 2012-11-08 01:26:03 följande:
    Hejsan!

Om du känner dig osäker på hur han kommer att reagera så kan du passa på att ge honom bilderna vid ett lämpligt tillfälle. Jag menar, det kanske inte är en höjdare att lägga saftiga närbilder inslagna som en present under granen på den stora släktträffen till jul. Utan att bättre ge honom bilderna mitt under en sexakt. Mitt i, bara upp och hämta bilderna. Han kanske tycker du är lite rubbad som bara slutar när det var så skönt. Då är det garanterat lyckat eftersom han troligtvis är väldigt upphetsad. Den visuella kittlingen dina bilder ger honom kan du inte ta miste på.

Men en annan variant är att ta par anständiga portättbilder på dig själv där du tänker på något du gillar, smile! , skriv ut svart-vita och rama in dessa. Det blir en perfekt present. 

När han har tackat dig för de snygga fotona så viskar du i hans öra att det finns fler bilder som ni kan titta på senare...    

Du kan räcka över några lättare bilder först och kolla om han uppskattar att det. Och du, det kommer han säkert att göra. Så om han blir tänd och het av fotona så är det bara att plocka fram så mycket foton du vågar. Om han inte gillar det så ta fram en kamera, av med kläderna och be honom att ta ett par bättre i så fall....

Lycka till! 
    Haha! Ja det hade ju varit nått att ge bilderna framför släkten :D
    Skämt åsido. Tror inte att jag kommer att ge dem mitt i en sexakt. Men funderar på att skriva på paketet att "öppnas när du känner dig lite sugen nästa gång ;)" eller nått i den stilen. 
    Känner mig lite ambivalent från dag till dag med hur jag tror att han kommer att reagera. Föreställer mig alltifrån - att han blir lite kåt (helst!), - att han blir lite generad, - att han flinar lite och lägger undan dem, - att han blir lite "vet inte vad jag ska säga eller reagera, - att han blir lite pressad eller att han bara - tack, vad gulligt... eller så... Hmmm....
    Han kommer att få fotona hur det än blir så det blir ju spännande. Hur som helst så tycker jag att fotona blir heta  haha och jag är inte ens nöjd över min kropp/ har inget vidare självförtroende egentligen :P
  • pontus1992

har bokat tid hos en fotograf.. en hel dag ska ta bikder sjäkv på förmiddagen sen ska Johan få va me. ska ta erotiska bilder tillsammans.. fan va kul det ska bli.. Tack för inspirationen TS

• Anonym (Fundersam)
    pontus1992 skrev 2012-11-08 20:25:50 följande:
    har bokat tid hos en fotograf.. en hel dag ska ta bikder sjäkv på förmiddagen sen ska Johan få va me. ska ta erotiska bilder tillsammans.. fan va kul det ska bli.. Tack för inspirationen TS
    Vad roligt! Kul att ni blev inspirerade! Lycka till :) 
  • Anonym (Fundersam)

Uppdatering och slutrecension: 

Bilderna blev bra.
    En bild föreställde min fitta i gråskala med ett mjukt "dröm" filter - snyggt. Jag var dock inte naken på någon (förutom en bakifrån). Så det blev inte hardcore. 

Summa sumarum: Han har kollat på bilderna när jag inte varit hemma. O runkat.

SCORE! (Vi hade dessutom sex den dagen han fick dem ^_^)

Så. :)  

• jos79

Gjorde du en egen fotobok eller fixade och trixade du själv? Funderat på att göra detsamma.

• Platypus

Låter trevligt. Har du fortsatt o tagit fler kort eller har maken fått fota dig? Har funderat lite på att ta lite mer "proffsiga" bilder men det är ju det där med att man då tapparkontrollen över var bilderna är. Någon som tagit erotiska bilder i en proffsstudio? Hur hittade ni en fotograf? Vem äger bilderna?

• Anonym (Kvinnlig fotograf)

Jag har pratat med fotokompisar som fotar mer lättklädda och porrigare bilder ibland på uppdrag. De är män och vissa är amatörfotografer, andra har företag. Det handlar väl om att de liksom fått förtroendet av några och sen har deras namn spridits lite "underground". En kille sa till mig att han tror det skulle finnas en ganska stor marknad för mig som kvinnlig fotograf då säkert många skulle känna sig mer avslappnade framför en kvinna.

• Anonym (Amatörfoto)

En lösning på problemet med kontrollen över bilderna är att ta med sig ett eget minneskort. Priset för olika minneskort är ganska låga, och den lilla summan kan ju vara värd att lägga för att känna att man har full kontroll på sina intima saker.

Man kan dessutom hitta de flesta typer av minneskort som används i lite bättre kameror på flertalet butiker (höll på att säga "expert" här men det funkar nog inte så bra)

Netonnet, elgiganten, valfri fotobutik. Brukar finnas i de flesta medelstora städer.

• Shizaru
    Anonym (Stiffler) skrev 2012-11-01 09:34:11 följande:
    Vad tusan finns då kvar av det du kallar "förbjudna, snuskiga"...??? Själv utlösare samt ev en mysig stickad polo tröja där musen blottas (för den enda i världen som får se dig utan kläder-din kille) !! wow...porrigt värre! suck...

Så här tror och hoppas jag det ligger till: DU har en betydligt mer "råare" fantasier än så... Hade det varit din killes önskan att du lät en oberoende källa ta riktiga närbilder på di mus...så tror jag att du inte skulle vara omöjlig? ;) Skulle du nu vara en pryd person som av någon anledning fnyser föraktfull och ärligt inte förstår att hela grejen handlar ju om att göra något "förbjudet"! Du är bara rädd för att din kille ska bli avtänd om du går för långt och framför allt om någon annan kille skulle hålla i kameran? -Folk är verkligen dåliga på att testa gränser! 
    - Ingen aning hur din kille är men jag är säker på att det finns även mer saker du fantiserar om. 
    Jag älskar att visa min tjejs riktigt detaljerade närbilder på musen för andra. Riktigt upphetsande. Fittan..inget annat!
    ps. Hur tänker du när du vägrar låta någon annan hålla i kameran? Har din kille ensamrätt att även få se den? Varför? Är den vacker borde han ju uppmuntra dig att lägga ut lite bilder. Borde vara straffbart att inte göra det! DS. 

Det här kan vara det dummaste jag har läst på länge.

Du måste väl ändå förstå att alla människor inte tänder på samma saker och att gränserna för vad som är "förbjudet" kan skilja enormt mycket.

Jag har inga som helst problem med att dela min fitta med världen, men jag har full förståelse för att andra inte tycker att det är OK. 
  • Ermenegildo
    Shizaru skrev 2013-04-24 14:31:58 följande:

Det här kan vara det dummaste jag har läst på länge.

Du måste väl ändå förstå att alla människor inte tänder på samma saker och att gränserna för vad som är "förbjudet" kan skilja enormt mycket.

Jag har inga som helst problem med att dela min fitta med världen, men jag har full förståelse för att andra inte tycker att det är OK. 
    Spännande! Dela på!!
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Platypus
    Anonym (Kvinnlig fotograf) skrev 2013-04-24 12:29:00 följande:
    Jag har pratat med fotokompisar som fotar mer lättklädda och porrigare bilder ibland på uppdrag. De är män och vissa är amatörfotografer, andra har företag. Det handlar väl om att de liksom fått förtroendet av några och sen har deras namn spridits lite "underground". En kille sa till mig att han tror det skulle finnas en ganska stor marknad för mig som kvinnlig fotograf då säkert många skulle känna sig mer avslappnade framför en kvinna.

Du kan väl höra av dig om du är intresserad av uppdrag.
  • Shizaru
    Ermenegildo skrev 2013-04-24 14:44:41 följande:
    Spännande! Dela på!!
    Äsch, fittan är redan spridd över halva Internet. Sök och du skall finna. Flört
  • Anonym (Fundersam)
    jos79 skrev 2013-04-23 23:48:47 följande:
    Gjorde du en egen fotobok eller fixade och trixade du själv? Funderat på att göra detsamma.
    Jag gjorde ett eget album, funderade ju på att trycka dem proffsigt men det blev fint som jag gjorde :) Gör det!

• Ermenegildo
    Shizaru skrev 2013-04-25 08:17:07 följande:
    Äsch, fittan är redan spridd över halva Internet. Sök och du skall finna. Flört
    Ja, jag hittade. Och då blev det genast fullkomligt ointressant. Bilder från någon som VILL att de ska spridas är konstigt nog inte det minsta intressanta.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
Svar på tråden Nakenbilder?