• Anonym (äldre män)

Äldre män <3

Någon mer här som tänder ordentligt på äldre män?

Är en tjej på snart 25 och har gått från 1 år äldre till 9 år äldre. Sedan blev det 11 och nu ligger jag med en som är 20 år äldre!! Jag bara älskar det! skulle aldrig gissat att han var 20 år äldre utan gissade mer på 11 men tydligen hade jag fel ^^

Han är egentligen långt ifrån min typ av kille men när vi har sex blir han en helt annan...
    Ibland undrar jag om jag är lite väl "äcklig" eller om han är det eftersom han lätt hade kunnat vara min pappa ^^

Men det är sjukt vad det tänder en med erfarna män... mmh...  

• Svar på tråden Äldre män <3
  • Anonym (palle)

Finns väl många  i 45 årsåldern som är i bättre skick än många 25 åringar

• polisman

Vad roligt att vi också uppskattas 

• Anonym (samma)

Jag har en partner som är 10 år äldre än mig. Inte för att han räknas som äldre då han är i 30-årsåldern, men än dock. Har aldrig haft så bra sex som med honom! Alla "småpojkar" kan slänga sig i väggen, både mentalt och sexuellt.

Hade en sexuell relation med en man som är 22 år äldre än mig, alltså äldre än min mamma, och även det klår alla killar under 30 år. Jag var 22 och han 44. Tände på tanken att han faktiskt var så pass mycket äldre men ändå ville vara med mig.

• Anton Chigurh
    Anonym (palle) skrev 2012-11-20 23:40:16 följande:
    Finns väl många  i 45 årsåldern som är i bättre skick än många 25 åringar
    Ja.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (äldre män)

Det är blir svårt för de yngre att hålla standard om man skulle gå ner sig i åldern  
    Shit vi har haft sex 2ggr och jag är helt out of the place!!

Aldrig tidigare har jag vart med om en som kan komma och ändå några minuter senare köra på igen!! O.o

Jag vill träffa han igen! Och det med att han är äldre har han andra saker som är lite "gammalmodiga" men så sjukt charmigt :-P   

• Ernst Hugo
    Anonym (samma) skrev 2012-11-20 23:45:52 följande:
    Jag har en partner som är 10 år äldre än mig. Inte för att han räknas som äldre då han är i 30-årsåldern, men än dock. Har aldrig haft så bra sex som med honom! Alla "småpojkar" kan slänga sig i väggen, både mentalt och sexuellt.

Hade en sexuell relation med en man som är 22 år äldre än mig, alltså äldre än min mamma, och även det klår alla killar under 30 år. Jag var 22 och han 44. Tände på tanken att han faktiskt var så pass mycket äldre men ändå ville vara med mig.

Låter sympatiskt {#emotions_dlg.flower}
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (samma)
    Ernst Hugo skrev 2012-11-21 00:06:50 följande:

Låter sympatiskt {#emotions_dlg.flower}
    Haha! Vet inte om detta är ironiskt eller inte, men jag står hur som fast vid mitt ord Flört
  • Ernst Hugo
    Anonym (samma) skrev 2012-11-21 00:09:09 följande:
    Haha! Vet inte om detta är ironiskt eller inte, men jag står hur som fast vid mitt ord Flört
    Det var inte det minsta ironiskt och jag kan sätta mig in i din situation tror jag. För mig är det såklart personen man fastnar för, men det finns ofta ett särskilt "spritt" hos yngre kvinnor som gillas Drömmer
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (samma)
    Ernst Hugo skrev 2012-11-21 00:15:04 följande:
    Det var inte det minsta ironiskt och jag kan sätta mig in i din situation tror jag. För mig är det såklart personen man fastnar för, men det finns ofta ett särskilt "spritt" hos yngre kvinnor som gillas Drömmer
    Haha! Jo det är väl så. Tror mannen i 40-årsåldern fastnade för min personlighet, att jag är mogen men ändå så där "busig" som man oftast är som ung kvinna men som lätt försvinner med åren. Där tror jag vi kvinnor och män är olika över lag, att kvinnor lätt blir lite tråkigare med tiden men männen bibehåller "busigheten".

Bara egna tolkningar och helt utan efterforskat underlag Tungan ute
Svar på tråden Äldre män <3